مراسم تجلیل از کارگران نمونه در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد

مراسم تجلیل از کارگران نمونه در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد

همزمان با روز شوراها و در آستانه روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان لاهیجان در سالن همایش شهرداری برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، این مراسم با حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان، ناظر گمرکات استان گیلان، فرمانده سپاه ناحیه، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، مدیران ادارات و کارگران شهرداری و کارگران نمونه شهرستان در سالن همایش شهرداری لاهیجان برگزار شد.
مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن تبریک روز شورا گفت: با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، آغاز چند پروژه در کوتاهترین فرصت برای شهر زیبای لاهیجان را نوید می دهم.
وی افزود: لاهیجان همیشه میزبان اولین ها بوده است و هرسال جشنواره های متعددی در شهر برگزار می شودکه نشان از حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همت همه همکاران و عزیزانم در مجموعه شهرداری دارد.
شهردار لاهیجان گفت: اکنون زمان همدلی و همراهی و استفاده از خردجمعی است تا بتوانیم برای مردم شهر زیبای لاهیجان که شایسته بهترینها هستند، بهترین ها را فراهم کنیم و هیچ اتفاقی بدون مشارکت مردم شریف لاهیجان وحمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر صورت نخواهد گرفت.
وی با تقدیر از زحمات کارگران در بخش های مختلف و به خصوص کارگران پرتلاش شهرداری گفت: کارگران از شریف ترین طبقه اجتماع هستند که با زحمت خود نان حلال کسب می کنند و در خدمت پیشرفت و آبادانی کشور خود هستند.
فرماندار لاهیجان در این مراسم گفت: باید برای حوزه فعالیت خود، خانواده، مسئولیت و اجتماعی که در آن زندگی می کنیم، خروجی و عایدات مثبت داشته باشیم.
اسماعیل میرغضنفری افزود: در ادیان مختلف خصوصا اسلام برای کارگر اهمیت خاصی قائل شده اند و اهمیت کارگر آنقدر بالا است که پیامبر اکرم(ص) دست کارگران را می بوسید.
وی گفت: دولت در کنار ملت و همه در مجموعه ای به نام حاکمیت و نظام اسلامی در حال تلاش برای بهتر شدن شرایط و جبران زحمات کارگران هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز در این مراسم ضمن تبریک روز شورا و هفته کارو کارگر گفت: دنیای استکبار همه نیروهایش را بسیج کرده تا به ما ضربه بزند و سربازان این جنگ با دنیای استکبار شما کارگران هستید.
سرهنگ حسینی در ادامه گفت: از ۶۵۰ شهید شهرستان لاهیجان ۴۰ شهید از شهدای کارگری هستند که امیدوارم یادبود و تجلیلی در شأن این عزیزان داشته باشیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر در این مراسم گفت: یکی از سرمایه های یک کشور نیروی انسانی است. اگر نیروی انسانی نباشد هیچ تولیدی نخواهیم داشت و زندگی روال عادی خود را از دست داده و به کندی پیش می رود.
جواد نجار تمیزکار افزود: رسیدگی به وضعیت معیشتی کارگران در اولویت برنامه های شهردار محترم است و کارگران شهرداری بدون ریا و بدون توقع و به دور از هرگونه نمایشی در راه خدمت به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
وی افزود: امیدوارم در سال جدید درباره وضعیت معیشتی کارگران قدمهای مثبتی برداریم.
در ادامه، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تبریک هفته کار و کارگر و تشکر ویژه از شهردار پرتلاش و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان برای برپایی این مراسم گفت: اگر می خواهیم با استکبار جهانی مبارزه کنیم باید نگاهی به استعدادهای درون کشور داشته باشیم و مورد حمایت قرار دهیم.
بشردوست افزود: به پاس زحمات و حمایت های اعضای محترم شورای شهر در طول سال و به نمایندگی از آحاد ملت و کارگران عزیز شهر، لوح تقدیر تقدیم اعضای شورای اسلامی شهر خواهد شد.
در ادامه از کارگران نمونه شهرداری و واحدهای صنعتی شهرستان لاهیجان با اهدای هدایا و لوح تقدیر تجلیل شد.
اجرای استندآپ کمدی و موسیقی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=572

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: