مراسم اختتامیه المپیاد ورزش محلات (جام پرچم) در رشت برگزار شد

بازباران خبر/ مراسم اختتامیه المپیاد ورزش محلات رشت (جام پرچم و یادواره شهید سلیمانی ) با مشارکت اداره کل ورزش وجوانان استان گیلان و اجرای سازمان فرهنگی و رزشی شهرداری رشت و تربیت بدنی سپاه قدس گیلان برگزار شد.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان؛ در این مراسم که با حضور اعضای شورای شهر و سرپرست ورزش و جوانان استان گیلان همراه بود، جهانبخش آرمان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و در پیش بودن ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: از اقدام بسیار ارزشمند مجموعه سپاه پاسداران ، معاونت ورزش سپاه پاسداران استان گیلان ، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و شورای شهر رشت برای برگزاری المپیاد ورزشی محلات تشکر و قدردانی می نمایم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: چنین حرکت ارزشمندی نشان دهنده این امر است که با تعامل و هم افزایی میتوان فعالیت های بزرگ و اثر گذار برای مردم عزیز انجام داد.
وی اضافه کرد : این مسابقات در ١۶ رشته ورزشی و با حضور ۱۶۵۰ ورزشکار برگزار شد که در نوع خود بسیار ارزشمند و بی نظیر است و قطعا اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مسابقات آتی نقش پر رنگ تری خواهد داشت.
وی گفت: از همه کسانی که در برگزاری این مسابقات زحمات شبانه روزی کشیدند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
گفتنی است در پایان از قهرمانان و هیات هایی که در ١۶ رشته ورزشی در این المپیاد شرکت کرده بودند، قدردانی شد و هدایایی به آنان اهداء گردید.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22847

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: