مدیر کل پست گیلان در جلسه شورای اداری مطرح کرد:  لزوم نظارت مستمر بر فرایندهای اجرایی و پاسخگویی به مراجعین در روز پایانی سال

 

باز باران خبر: جلسه شورای اداری اداره کل پست گیلان با حضور محمدحسین هوشنگی مدیر کل ، معاونین، روسای ادارات پست شهرستان‌ها و کارشناسان ستادی پست گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان در این جلسه مدیرکل پست گیلان با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر فرایندهای اجرایی در ایام پایانی سال از افزایش ساعات کار باجه‌های معطله برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به مردم خبر داد.

هوشنگی با اشاره به تعیین لیست کشیک های نوروزی در ایام تعطیلات در واحدهای دولتی خاطرنشان کرد: واحدهای پست دولتی در ایام تعطیلات نوروز آماده پاسخگویی به مراجعین محترم خواهند بود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر بهره گیری و استفاده از تمام ظرفیت‌های منابع انسانی و ارتباطی در راستای اهداف سازمان بر سیستمی‌سازی فرایندهای اجرایی تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد اصلاحات انجام شده در حوزه های اجرایی نهادینه گردد.

مدیر کل پست استان گیلان استفاده از ظرفیت دفاتر آی سی تی و نمایندگی‌های روستایی را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر در سرویس احراز نشانی خواستار شد و بر ساماندهی توزیع روستایی از قبول مرسولات در مرکز تجزیه مبادلات شهرستان تا توزیع در مرکز روستا تاکید کرد.

گفتنی است بررسی شاخص های عملکردی شهرستانها در حوزه های ترافیک ، درآمد، تجارت الکترونیک ، میانگین نرخ و شاخص های کیفی از دیگر موارد مهم مطروحه در این جلسه بود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34993

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: