مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در آستانه دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ : افتتاح ۲ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار/ افزایش ۱۸ درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان نسبت به مدت مشابه سال قبل

باز باران خبر/ بیش از ۳۶۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و حوزه جوانان در دهه فجر ۱۴۰۲ در گیلان اجرایی می شود .

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، دکتر جهانبخش آرمان با اعلام این خبر در آستانه دهه فجر ۱۴۰۲ گفت : امسال پربارتر از سالهای گذشته ۳۶۰ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و حوزه جوانان در تمامی شهرهای گیلان اجرایی می شود .
وی با اشاره به سرانه ۵۵ صدم مترمربعی ورزش گیلان گفت : در این دهه مبارک ۲ طرح عمرانی ورزشی با ۱۹ میلیارد و ۴۵۴ میلیون تومان بابت زمین فوتبال چمن مصنوعی کومله لنگرود و زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی رحیم آباد رودسر به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ، با تقدیر و تشکر از روسای ادارات ، هیاتهای ورزشی ، خصوصا ً هیات پزشکی ورزشی گیلان در افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته گفت : سال گذشته تا دهه فجر ۱۲۱هزار و ۹۵۹ نفر و امسال با تلاشهای انجام شده جامعه بزرگ ورزش در جهت حفظ سلامت و درمان در ورزش این رقم با ۱۸ درصد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۴۱۸ نفر رسیده است .
دکتر جهانبخش آرمان سال ۱۴۰۲ را سال عرض اندام قهرمانان گیلانی در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی با کسب ۱۶ مدال رنگارنگ دانست و گفت : سال ۱۴۰۳ سال المپیک پاریس است و بر اساس برنامه های حمایتی خود را در جهت حضور بیشترین ورزشکار از ماهها پیش با تشکیل ستاد المپیک در گیلان آغاز کرده ایم .
وی گفت : در حوزه جوانان عناوین خوبی نسبت به مدت مشابه در کشور بدست آورده ایم و تعداد سازمانهای مردم نهاد جوانان گیلان نیز از ۱۳۳ مرکز به ۱۴۴ مرکز رسیده است .
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34480

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: