مدیرکل زندان‌های گیلان با مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان دیدار کرد

باز باران خبر/در نشست مدیرکل زندان های گیلان با مدیرکل فنی و حرفه ای استان در خصوص نوع آموزش های فنی و حرفه ای در زندان ها که مبتنی بر نیاز سنجی بازار کسب و کار است گفتگو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، مدیرکل زندان ها با مدیرکل فنی و حرفه ای استان گیلان ؛نشستی در خصوص نوع آموزش های فنی و حرفه ای در زندان ها که مبتنی بر نیاز سنجی بازار کسب و کار است برگزار کرد.

در این نشست که با حضور معاون سلامت و اصلاح و تربیت ،روسای اشتغال و حرفه آموزی ،اداره فرهنگی زندانها و معاونین و برخی از روسای مراکز فنی و حرفه ایی برگزار شد،محمدی اصل مدیرکل زندان های گیلان ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری های صورت گرفته اظهار داشت ، تعامل و همکاری مربیان فنی و حرفه ای به ویژه در سال های اخیر قابل تحسین و تقدیر است که می توان با تقویت این مسیر و ساخت بستری قدرتمند و بروز تر که یکی از اولویت های مهم سازمانی است در راستای حرفه آموزی و اشتغال مددجویان گام های سازنده تری برداشت.

وی با بیان تشکیل کارگروهای تخصصی در حوزه اشتغال و حرفه آموزی با هدف نیاز سنجی بازار کار خبر داد و گفت : تعامل و همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای منجر به توانمندسازی اقتصادی ، پیشگیری از تکرار جرم ، جامعه پذیری ، حفظ کیان خانواده و امنیت عمومی خواهد شد.
مدیرکل زندان های گیلان استفاده بهینه از فضای آموزشی ، توانمند سازی و کشف استعدادهای مددجویان در حوزه حرفه آموزی و ایجاد فضای کسب و کار را در زمینه غنی سازی اوقات فراغت گروه هدف را مهم عنوان داشت و فراهم سازی شاخصه های کیفی آموزش در توانمند سازی و مهارت آموزی را از مهمترین عوامل عزت نفس و با اجتماعی شدن مددجویان دانست .

محمدی اصل درپایان با اشاره به فعالیت ۱۲ مرکز آموزش فنی و حرفه ای با مجموعه ای بالغ بر۴۶۴۶ نفر مددجوی آموزش دیده از ۸۰ درصد افزایش عملکرد در حوزه حرفه آموزی در سال ۱۴۰۱ خبر داد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30470

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: