مدیران صنعتی نباید دغدغه ای غیر از تولید داشته باشند

باز باران خبر/ رییس صنعت معدن و تجارت گیلان در اولین روز کاری خود از واحدهای صنعتی پارچه بافی و فرشبافی گیلان بازدید وتاکید کرد: مدیران واحد‌های صنعتی هیچ دغدغه ای غیر از تولید نباید داشته باشند و نباید درگیر فرایند بروکراسی اداری زاید شوند.

 به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت گیلان؛ پور حیدری حفظ اشتغال و پویایی تولید در وضعیت دشوار اقتصادی را قابل تحسین دانست و خطاب به معاونین بخش صنعت حاضر در بازدید گفت: موضوعات و مشکلات صنعتی با قید فوریت به دور از بروکراسی اداری حل شود و تا سر حد امکان هر مشکلی و مانعی باشد در اسرع وقت باید پیگیری نماییم.
وی ادامه داد:  شکر خدا، واحد مورد بازدید پویا می‌باشد ولی  در گام اول با توجه به تاکید استاندار پرتلاش استان بر فعال‌سازی و نیمه فعال گیلان که تکلیف کردند در فاز اول یک سوم واحد‌های صنعتی راکد و تعطیل گیلان احیا و مجددا راه اندازی شود،  در دستور کار قرار گرفته و یکی از مهمترین رسالت‌های ما همین است.
رییس صنعت معدن و تجارت استان با تاسی از کلام مقام معظم رهبری گفت: «همه گره ها با تولید باز می شود.»حتی تحریم های ظالمانه هم با تولید مناسب و انبوه به زانو در می آید. چرخ اقتصاد با تولید متحول و پویا خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=23197

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: