مددکاران و پرستاران بهزیستی گیلان بی منت خدمت رسانی می کنند

مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه پرستاران گفت:  در این روزهای سخت که همه در حال مبارزه بی امان‌ با ویروس کرونا هستیم بر همگان آشکار است که  پرستاران و کادر درمانی و پزشکی،  در خط مقدم این مبارزه قرار دارند و با جان دل در حال تلاش شبانه روزی هستند. 

به گزارش باز باران خبر، دکتر نحوی نژاد افزود: در کنار این قشر زحمت کش پرستاران، بهیاران و مددکاران بهزیستی گیلان‌نیز در این روزها از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توجه به اینکه این قشر محروم‌ترین افراد هستند با حداقل حقوق مددجویان را رها نکردند و عاشقانه در حال خدمت رسانی هستند.  

وی ادامه داد: در مجموعه بهزیستی گیلان حداقل ۴۵۰۰ معلول شدید، بیمار روانی، عضو سالمند وابسته به تخت و ناتوانان جسمی حرکتی و معتادان در حال بهبود و ترک تحت پوشش دارد که مسئول حفاظت و صیانت از این اقشار را برعهده داریم و کادر درمانی و مددکاران صحنه را در این وضعیت بحرانی خالی نکردند و به ارایه خدمت خود ادامه میدهند. 

مدیرکل بهزیستی گیلان اظهار داشت: این بخش از قضیه برای همه ما ارزشمند است که مددکاران ما بدون چشمداشت و با اندک تجهیزات خدمت رسانی میکنند و باید مواد ضد عفونی کننده، دستکش، ماسک و وسایل موردنیاز را در اختیار این‌ مجموعه زحمت کش قرار داد. 

نحوی نژاد در پایان سخنان خود از تلاش های بی وقفه و بی شائبه و بی منت همه پرستاران، کادر درمانی، مددکاران و بهیاران قدردانی کرد و برای این عزیزان و خانواده هایشان آرزوی سلامتی و توفیق الهی نمود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=8276

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: