مدال آوری دختران کاراته کاهای گیلانی در مسابقات لیگ کاراته وان دختران کشور

باز باران خبر/بانوان کاراته کاهای گیلانی در مرحله نخست دور چهارم رقابت های لیگ کاراته وان دختران کشور به مدال های رنگارنگ دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان و به نقل از روابط عمومی هیات کاراته گیلان، در طی روزهای برگزاری مرحله نخست دور چهارم رقابت های لیگ کاراته وان در بخش دختران که در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی آزادی استان کرمانشاه برگزار شد ، دختران کاراته کاهای گیلانی در رده های سنی و اوزان مختلف به مقام دست یافتند .

در رده سنی نونهالان و وزن مثبت ۵۲ کیلوگرم صبا خداپرست مدال نقره رقابت ها را از آن خود کرد.در رده سنی جوانان و در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم تینا صادقی مشترکا به مقام سوم مسابقات دست یافت.

غزل قدیم پرست در رده سنی بزرگسالان و وزن منفی ۶۱ کیلوگرم مشترکا مقام سوم و مدال برنز رقابت ها را از آن خود کرد.در رده سنی امید و وزن منفی ۵۰ کیلوگرم ، زهرا ابراهیمی توانست مدال برنز رقابت ها را بدست آورد.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم رده سنی امید ، آتنا محبوب بشری توانست به مدال نقره این رده سنی دست یابد .

گفتنی است مرحله اول دور چهارم رقابت های لیگ کاراته وان ایران در بخش دختران از ۱۴ مرداد ماه جاری آغاز و تا ۱۷ مرداد با اعلام نفرات برتر در کرمانشاه پایان یافت.

لازم بذکر است خانم ها زهرا ابراهیمی ، آتنا محبوب بشری و صبا خداپرست با مربیگری خانم آمنه زکاله ، خانم غزل قدیم پرست با مربیگری خانم فاطمه صحرانورد و خانم تینا صادقی به مربیگری خانم فاطمه قاسمی در این رقابت ها حضور داشتند .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31991

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: