مجموعه کتابهایی به ارزش۱۰۰میلیون ریال به کتابخانه عمومی لاهیجان اهدا شد

شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در راستای تحقق عنوان پایتخت کتاب برای شهر لاهیجان با شعار” شهروند دانا، جامعه توانا” مجموعه کتاب هایی به ارزش۱۰۰میلیون ریال به کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان اهدا کردند.
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، شورای اسلامی و شهرداری شهر لاهیجان به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و جهت تقویت و غنی سازی هرچه بیشتر منابع کتابخانه های عمومی این شهر و در اقدامی ارزشمند مجموعه کتاب هایی به ارزش ۱۰۰میلیون ریال به کتابخانه های عمومی شهرستان لاهیجان اهدا کردند.
این مجموعه ۳۱۶ جلدی کتاب که در موضوعات متنوعی چون تاریخ و جغرافیا، علوم اجتماعی، روانشناسی، ادبیات، هنر و نیز علوم عملی و نیز در رده های سنی مختلف کودک، نوجوان، بزرگسال می باشد، جهت تامین منابع مورد نیاز کتابخانه های عمومی روستایی و تکمیل منابع کتابخانه های شهری مورد استفاده قرار می گیرد.
گفتنی است شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در راستای کسب عنوان پایتخت کتاب با شعار”شهروند دانا، جامعه توانا” اقدامات فرهنگی متنوعی در این راستا به انجام رسانده اند که ایجاد دیوار های کتاب، برگزاری جشنواره های مختلف کتابخوانی، برگزاری نشست کتاب خوان چهره های فرهنگی و شاداب سازی کتابخانه های عمومی را می توان بعنوان بخشی از این اقدامات برشمرد.
شهرستان لاهیجان هم اکنون دارای ۶ باب کتابخانه عمومی در شهر لاهیجان و بخش ها و روستاهای رودبنه، لیالستان و بارکوسرا می باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11068

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: