مجری تلویزیون همیارمحیط‌زیست شد

بازباران خبر/عبدالرضا امیر احمدی با دعوت رئیس شورای فرهنگی سازمان حفاظت محیط زیست در مراسمی که به مناسبت عید غدیر در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد حضور یافته و به جمع همیاران محیط زیست پیوست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نور الله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه توسعه پایدار بدون توجه به محیط‌ زیست و فرهنگ سازی میان مردم و ارتقای سواد محیط زیستی جامعه امکان پذیر نیست افزود: در حفظ و صیانت از محیط زیست، مشارکت مردمی سهم مهمی دارد از این رو هر چه آگاهی جامعه در این حوزه افزایش یابد در توسعه پایدار موفقیت بیشتری به دست می آید.

وی با اشاره به اینکه استفاده و کمک گرفتن از ظرفیت های بالقوه افراد موثر و شناخته شده جامعه در حفظ و آموزش عمومی جامعه از اهداف  سازمان حفاظت محیط زیست است تصریح  کرد: بهره گیری  از ظرفیت افراد اثر گذار در سطح جامعه می تواند گستره آموزش حفظ محیط زیست را وسعت ببخشد .

گفتنی است ، عبدالرضا امیر احمدی از مجریان با سابقه صدا و سیما  است که علاوه بر این تهیه کنندگی ، گویندگی رادیو و تلویزیون ، بازیگر و مسئول روابط عمومی در پروژه های مختلف را در سابقه کاری خود دارد.  برنامه های صبحگاهی  سلام تهران و صبحانه ، تابستان و زمستان ، صبح بخیر ایران ، به رنگ پاییز ، از مهمترین کارهای  او به شمار می‌آیند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=25961

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: