لیست انتخابات اتاق اصناف مرکز گیلان مصوبه هیات اجرایی را نداشت

بازباران خبر/مطابق آیین نامه اجرایی ماده ۳۶ قانون نظام صنفی هیات اجرایی  نمیتواند  در لیست داوطلبانی که برای انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف ثبت نام  نموده اند دخل و تصرف نماید.

اما آنچه در گیلان اتفاق افتاد، اینگونه نیست .
به عبارت دیگر و در آستانه انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز گیلان ، لیست نامزدهای آن در کمال تعجب دو ساعت قبل از جلسه هیات اجرایی در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. و این در حالیست که به گفته یکی از اعضای هیات اجرایی انتخابات اتاق اصناف مرکز گیلان، لیست منتشر شده در رسانه‌ها بدون مصوبه هیات اجرایی بوده است.
محمد مجیدی عضو هیات اجرایی انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مرکز گیلان با اشاره به ارسال دعوتنامه شماره ۵۴ مورخ ۱۷ شهریور در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه همان روز مبنی بر برگزاری جلسه هیات مذکور در ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ۱۷ شهریور یعنی یکساعت پس از ارسال دعوتنامه گفت : در جلسه فوق بنده و یکی از اعضای هیات اجرایی نسبت به انتشار لیست اسامی نامزدهای انتخابات هیات رییسه اتاق اصناف مرکز گیلان، قبل از برگزاری جلسه هیات اجرایی اعتراض کردیم که رییس هیات اجرایی، انتشار این لیست را تکذیب کرد. در حالیکه لیست صرفا با مُهر هیات اجرایی و بدون امضا و دو ساعت قبل از اینکه ما در جلسه حضور یابیم منتشر شده بود.
وی افزود: در طول جلسه رییس هیات اجرایی به دفعات اعلام کرد که این هیات حق ورود و دخل و تصرف در لیست نامزدهای انتخابات را ندارد و در صورتجلسه تنظیمی نیز این مساله مصوب گردید و به امضای اعضای هیات اجرایی رسید.
مجیدی گفت: مسوولان باید در خصوص چرایی و چگونگی انتشار لیست نامزدها در رسانه های مجازی آنهم دو ساعت قبل از برگزاری جلسه هیات اجرایی و بدون اطلاع و مصوبه این هیات که در آن اسامی ۳ نفر از نامزدها مشاهده نمی شود، بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27322

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: