لزوم هوشیاری دستگاه های اجرایی در خصوص تهدیدات بیوتروریسم/خطر بیوتروریسم در حوزه تحدید جمعیت



باز باران خبر/سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه دشمنان با استفاده از روش های بیولوژیکی به دنبال کنترل و تحدید جمعیت کشور هستند، بر لزوم هوشیاری همه دستگاه های اجرایی در قبال تهدیدات بیوتروریسمی تاکید کرد.
محمد جلائی در جلسه کارگروه مقابله با بیوتروریسم با اشاره به قدمت طولانی تهدیدات بیوتروریسمی در زندگی بشر، اظهار داشت: این
تهدیدات از دوران بسیار گذشته در زندگی بشر وجود داشته، اما تفاوتی که امروز با گذشته دارد این است که بر خلاف گذشته،دشمنان برخلاف گذشته، بیوتروریسمی خود را به صورت مخفیانه و غیر محسوس انجام می دهند.
وی با بیان اینکه متاسفانه امروزه برخی از دولت ها از روش های بیوتروریسمی برای حذف دشمنان و مخالفان خود استفاده می کنند، افزود: در خصوص ترور افراد و شخصیت ها با استفاده از روش بیوتروریسم، نمونه های بارزی وجود دارد که صهیونیست ها در این زمینه ید طولایی دارند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جهت عقیم سازی و کنترل جمعیت کشور از طریق روش های بیوتروریسمی، خاطرنشان کرد: آمار نازایی در کشور، آمار قابل ملاحظه ای است که در بررسی ریشه های آن عواملی از قبیل تغذیه و پوشاک نادرست موثر است.
جلائی با تاکید بر این که امروز تهدیدات بیوتروریسمی، تهدیدی واقعی، حقیقی و کاربردی است، عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ادارات عضو این کارگروه، هوشیاری و پیشگیری از وقوع تهدیدات بیوتروریسمی است.
وی با بیان اینکه در حوزه تهدیدات حوزه پدافند غیرعامل نباید نسبت به هیچ چیز بی تفاوت باشیم، خاطرنشان کرد: باید بدانیم هر جایی که برای دشمن فضا مهیا باشد، دشمن از همان جا ورود می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31273

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: