لزوم رفع موانع پیش روی تبادلات اقتصادی ایران و روسیه




باز باران خبر/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در دیدار با سرکنسول روسیه در رشت بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی در جهت توسعه مبادلات اقتصادی دو کشور ایران و روسیه تاکید کرد.
حسین مصطفی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان صبح امروز در دیدار با آندره وادوف سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت با ابراز خرسندی از روند رو به پیشرفت ارتباطات دو کشور ایران و روسیه، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد اراده مستحکم دو دولت در جهت گسترش و تعمیق ارتباط به ویژه در زمینه توسعه روابط اقتصادی هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت های گسترده اقتصادی استان گیلان ، یادآور شد: استان گیلان به واسطه مرز آبی با کشور روسیه و وجود کنسولگری روسیه از دیرباز در شهر رشت، پتانسیل خوبی جهت توسعه ارتباطات اقتصادی با کشور روسیه دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات پیش روی بازرگانان دو کشور، خاطرنشان کرد: در راستای افزایش تبادلات اقتصادی کشور نیاز است زیرساخت های لازم، تامین و توسعه یابد.
مصطفی پور با اشاره به ارتباطات خوب دو استان گیلان و آستاراخان روسیه، ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه راه آهن رشت به کاسپین ، بخشی از مشکلات زیرساختی جهت توسعه تجارت دریایی ایران و روسیه رفع شود.
سرکنسول فدراسیون روسیه در رشت نیز در این دیدار با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور ایران و روسیه ، گفت: توسعه روابط اقتصادی دو کشور نیازمند فراهم آوردن زیرساخت های مناسب جهت تسهیل واردات و صادرات است.
آندره وادوف در ادامه به برخی از مشکلات زیرساختی و اداری سرکنسولگری روسیه در رشت اشاره کرد و خواستار مساعدت استانداری گیلان جهت رفع این مشکلات شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=30262

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: