لزوم آینده نگری در انجام پروژه های شهری رشت

رییس شورای اسلامی شهر رشت در بازدید از پروژه های شهری در حال اجرا و بررسی میدانی طرح های مدنظر مدیریت شهری علی الخصوص پروژه های مورد تفاهم با قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر تسریع در اتمام پروژه های در دست اقدام افزود: لازمه ایجاد اعتماد و اعتقاد شهروندان بر عملکرد مدیریت شهری و خاصه شورای پنجم که منتخبین شهروندان محسوب میگردند پیگیری جهت رفع مشکلات و اتمام طرح های در دست اجرا می باشد.

به گزارش باز باران خبر؛ دکتر احمد رمضانپور ادامه دادند: متاسفانه هنوز ورودی های شهر رشت از ساماندهی مناسبی برخوردار نیستند و انتظار میرود مدیران مربوطه برای شهری همچون رشت با غنای فرهنگی کم نظیر و موقعیت خاص گردشگر پذیری اقدامات لازم را جهت ساماندهی هر پنج ورودی شهر صورت دهند.

وی افزود یکی دیگر از طرح های مهم دردست اجرا که همواره مطالبه شهروندان محسوب می گردد و در چند سال اخیر اقدامات و بودجه قابل توجه ای از سوی شهرداری در این زمینه تخصیص گردیده پروژه جمع آوری آبهای سطحی می‌باشد که باید با تامین بودجه مورد نیاز جهت هرچه سریعتر در سایر نقاط مدنظر این طرح اجرایی گردد.

رییس شورای اسلامی شهر رشت افزود: بازگشایی های مدنظر در سطح شهر علی الخصوص پروژه ژ۵ طرح های تاثیرگذار برای شهر و شهروندان می‌باشند که با توجه به دربرگیری آن انتظار میرود سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط جهت اجرای آن با تمام توان در کنار شهرداری قرار گیرند تا بتوانیم در شرایط نامناسب اقتصادی موجود اتفاقات خوبی را برای رشت رقم بزنیم.

دکتر رمضانپور ابراز داشت در این راستا هر چه سریعتر تملک های مورد نیاز برای پروژه ها صورت گیرد اقدامی در صرفه و صلاح شهرداری رشت محسوب می گردد چرا که با توجه به تورم موجود و لزوم انجام این طرح ها هر گونه تاخیری باعث ضرر و زیان شهرداری خواهد بود.
وی با اشاره به مشکلات عدیده شهروندان در حوزه فاضلاب از برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب با مدیران شهرداری و نمایندگان شورا جهت بررسی و رفع مشکلات فاضلاب نقاطی همچون فخب خبرداد و بر لزوم آینده نگری در اجرای طرح های عمرانی خبر داد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14935

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: