انتصابات جدید در استانداری گیلان

قاسمیان و مهرجو سرپرستان دفتر فنی و دفتر امور روستایی استانداری گیلان شدند

 

باز باران خبر: با صدور احکام جداگانه ای از سوی استاندار گیلان سرپرستان معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی، دفاتر امور روستایی و شوراها و  همچنین دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب شدند.
بنابر این گزارش با صدور حکمی از سوی عباسی نماینده عالی دولت در گیلان؛ سید محمدرضا بهنامی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اجرایی اداره کل دفتر استاندار و روابط عمومی منصوب و مشعول بکار شد.
همچنین مهدی مهرجو به عنوان سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و عبدالرضا قاسمیان نیز در سمت سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری گیلان منصوب و مشغول بکار شدند.
گفتنی  است در سابقه کاری مهندس عبدالرضا قاسمیان لنگرودی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان  به مدت ۷ سال دیده می شود.
همچنین  سید محمدرضا بهنامی که پنج ماه پیش جایگزین محمد بینا شده بود پس از چند روز عهده داری مسئولیت روابط عمومی استانداری به دفتر امور اقتصادی استاندار بازگشته بود، امروز طی حکمی بر مسند سابقش  تکیه زد؛ بهنامی در دوران نجفی استاندار اسبق گیلان، سرپرست معاونت اجرایی اداره‌ کل حوزه‌ استاندار بود.
شایان ذکر است دکتر مرتضی رضایی صوفی که معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بود با استعفا از این سمت سرپرست دانشگاه فرهنگیان گیلان شد و شنیده می‌شود مدیرکل یکی از دستگاه های اقتصادی استان جایگزین وی در سمت معاونت استانداری خواهد شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33633

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: