قابل توجه رئیس هیات فوتبال  گیلان؛ چرا برخی تیم های سطوح پایه  نسبت به آسیب دیدگی نوجوانان بی توجه هستند؟!

 

بازباران خبر- سرویس ورزشی:   گیلان یکی از استان‌های مستعد ورزش و فوتبال کشور است و معمولا در تمامی ادوار گذشته و در همه سطوح پایه ، امیدها و بزرگسالان استعدادهای فراوانی را به تیم های ملی تزریق کرده و می کند که نشان از اهمیت و جایگاه والای فنی و  تکنیکی بازیکنان این دیار دارد؛ ضمن اینکه از همین مسیر مربیان توانمند و کاربلدی نیز به جامعه فوتبال کشور معرفی شده اند که سال‌های قبل و حال حاضر فعال بوده و هستند.
البته  در اهمیت و جایگاه فوتبال گیلان  همین بس که دیروز در انتخابات هیات فوتبال استان ” مهدی تاج” رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان شخصا در آن حضور داشت و حتی به تمجید از جایگاه فوتبال زنان و مردان گیلان پرداخت و در خاتمه نیز قربانعلی الماسخاله برای چهارمین بار  به عنوان رییس هیات فوتبال گیلان انتخاب شد.
اما غرض و هدف از نگارش این مقدمه کوتاه فقط برای طرح و بیان جایگاه والای فوتبال گیلان نبوده،  بلکه به خاطر بی توجهی برخی از تیم ها و باشگاه هایی می باشد که به تعهدات خود نسبت به جامعه هدف و بازیکنانی که در آن مشغول فعالیت هستند  بی تفاوت می‌باشند !
نکته تاسف بار اینکه یکی از همین تیم ها به نام “ملی پوشان رشت” وقتی عصر روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه تمرینات تیم نوجوانانش در یکی  از زمین های حاشیه ورزشگاه سردار جنگل رشت ( ۵ کیلومتر بیرون از شهر) خاتمه می یابد، بی توجه به مصدومیت یکی از بازیکنانش او را در همان جا رها کرده تا با همان  وضعیت  و با زانوی مصدوم به منزل برود!
متاسفانه مصدومیت زانوی نوجوان آسیب دیده وقتی با سرد شدن بدنش تشدید می‌شود، وی توان راه رفتن پیدا نمی کنند و وی ابتدا با دوستان و سپس با خانواده‌اش برای اعزام به بیمارستان و درمان تماس می گیرد و سرانجام پس از دوساعت از پایان یافتن تمرین تیمش بوسیله اورژانس به بیمارستان پورسینا منتقل و تحت مداوا قرار می‌گیرد!
فقط می‌خواستیم مزید اطلاع آقای الماسخاله  به عنوآن پیر فوتبال گیلان معروض بداریم که به باشگاه و تیم ها گوشزد کنند که این رسم و روال تیمداری نیست و اگر با همین  منوال باشگاه ها نسبت به ورزشکاران و فوتبالیست های  جوان و نوجوان  خود رفتار کنند دیگر از کشف استعداد و… خبری نخواهد بود! آقایان داریم تیشه به ریشه خودمان میزنیم!

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: