فعالیت ۳۰۰ شرکت در مراکز رشد و فناوری گیلان

رئیس پارک علم و فناوری گیلان گفت: در مراکز رشد و فناوری سطح استان بالغ بر ۳۰۰ شرکت فعالیت می کنند.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از ایسنا؛ علی باستی در بازدید از مرکز رشد واحدهای فناور بندر مرزی آستارا و دیدار با نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان، ۱۲ مرکز رشد و نوآوری دارد و بیش از ۳۰۰ شرکت، واحد فناور و هسته در آن مراکز فعالیت می ‌کنند.

وی با بیان اینکه مرکز رشد آستارا به عنوان مرکز رشد اقماری در استان گیلان فعال است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توجه به ظرفیت های شهرستانی و منطقه ای آستارا آنها را تقویت کنیم.

باستی هم مرز بودن آستارا با کشور جمهوری آذربایجان را از مهمترین پتانسیل های این شهرستان برشمرد و توضیح داد: این شهرستان می تواند برای صادرات محصولات دانش بنیان و فناور نقش مهمی را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ طرح در هر ماه از سوی جوانان صاحب ایده به پارک‌های علم و فناوری استان ارائه می‌شود، تصریح کرد: با نگاه های کارشناسی، طرح ها را برای تبدیل به ثروت و تجاری‌سازی بررسی و ارزیابی می‌کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان یادآور شد: هوش مصنوعی، سامانه ‌های مکان ‌محور، محتوای دیجیتال، کسب‌ و کار الکترونیک از طرح های پذیرش شده در پارک علم و فناوری استان گیلان است.

وی در پایان اضافه کرد: پارک علم و فناوری از افراد صاحب ایده دارای توان تبدیل آن به کسب و کار، با تأمین فضای فیزیکی، تسهیلات ارزان ‌قیمت و آموزش لازم حمایت می کند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=11420

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: