فصل های مشترک فراوان جهت ارائه خدمات وجود دارد


باز باران خبر/ سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با رییس اتاق اصناف استان و نایب رییس اتاق اصناف کشور در زمینه چگونگی همکاری و راه های مشارکت تبادل نظر کرد .
به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در این نشست علیرضا حسنی ضمن ارائه برنامه ها و تبیین سیاست های سازمان ، خواستار مشارکت و همکاری اتاق اصناف جهت ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان شد.
وی تاکید نمود: با وجود آنکه تعدادی از صنوف در زمان شیوع کرونا آسیب دیده و ملزم به اجرای محدودیت های ستاد ملی کرونا شدند اما باز هم شاهد همکاری و مشارکت اصناف بودیم ، که شایسته تقدیر است.
علیرضا حسنی ضمن اشاره به تاکیدات شهردار محترم مبنی بر بحث احداث شهرک صنوف بیان نمود: تلاش ما این است که در اولین گام، اقدامات لازم در زمینه ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم را برداریم که در این مسیر بی تردید نقش حمایت های اتاق اصناف تعیین کننده می باشد.
در ادامه شکریه گفت : در میان فعالیت های اتاق اصناف و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت فصل مشترک های فراوانی وجود دارد.
وی گفت : مطمئنا در بحث توزیع میوه با قیمت دولتی از طریق بازارچه های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل می توان خدمات مطلوب تری ارائه نمود.
رییس اتاق اصناف استان تاکید نمود : لازم است ضمن برگزاری جلسات کارشناسی ، مباحث کنترل قیمتی به دقت بررسی و قالب طرح های مشارکتی اجرایی گردد.
وی افزود : همانگونه که می دانید مشاغل جدید زیادی در کشور به وجود آمده اند که به دلیل نو بودن ، حمایت و در عین حال نظارت لازم در مورد آنها لحاظ نمی گردد که در این خصوص اتاق اصناف استان جهت ساماندهی این گونه مشاغل آمادگی لازم را دارد.
لازم به ذکر است در راستای رصد مشکلات ، ایجاد بستر قانونی لازم و حل مسائل مطروحه پیشنهاد گردید ، کارگروهی متشکل از نمایندگان دو طرف تشکیل گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=17229

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: