فرش ابریشمی دستباف زندانیان زن رشت رونمایی شد

باز باران خبر/ مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه این فرش با ۱۷ رنگ و ۸۰ نقشه در ۴ هزار رج بافته شده است، پیش بینی قیمتِ این فرش را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان، رضا محمدی اصل مدیر کل زندا نهای از رونمایی یک تخته فرش ابریشمی با ابعاد ۴×۴ که زنان زندان رشت بافتِ آن را از سال ۹۷ شروع کرده بودند خبر داد

مدیر کل زندان های گیلان ، با بیان اینکه این فرش با ۱۷ رنگ و ۸۰ نقشه در ۴ هزار رج بافته شده است،پیش بینی قیمتِ این فرش را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرد .

مدیرکل زندان‌های گیلان با بیان اینکه ، ۶ تخته فرش ابریشمی ۱۶ متر مربعی و یک تخته فرش ۹ مترمربعی در کارگاه اشتغال و حرفه آموزی زندان زنان رشت از سال ۹۴ تاکنون رونمایی شده گفت : ضمن تقدیر از بنیاد تعاون زندان‌های گیلان و انجمن های حمایت که همواره با دعوت از کار آفرینان قصد دارند در راستای توانمند سازی زندانیان قدم بردارند گفت : بنیاد تعاون زندان های استان گیلان با مشارکت کارآفرینان ، طرح‌های درآمدزایی بیشتری را برای زندانیان و خانواده‌های آنان ، اجرا کند.

 

رضا محمدی با بیان اینکه با آموزش مهارت‌های شغلی به زندانیان ، زمینه‌های تامین هزینه‌های زندگی ، پس از آزادی برای آنان فراهم می‌شود ، گفت : زنان زندانی در دوران گذراندن حبس ، در کارگاه‌هایی مانند قالیبافی ، خیاطی و نقطه کوبی و …. مشغول به کار می‌شوند تا ضمن حرفه آموزی و کسب درآمد، برای تامین معیشت خود و خانواده پس از آزادی از زندان آمادگی لازم را داشته باشند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33011

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: