فرایند کمک به کشاورزان خسارت‌دیده هنوز مشخص نیست

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس با تأکید بر حمایت از کشاورزان خسارت‌دیده‌ای که از بارش‌های غیرفصلی در گیلان دچار آسیب شدند، گفت: اگرچه دولت و معاون رئیس‌جمهور در خصوص اختصاص بودجه به کشاورزان خسارت‌دیده گیلانی دستوراتی داده اما چگونگی فرایند کمک به کشاورزان هنوز مشخص نشده است.

به گزارش باز باران خبر؛ محمدرضا احمدی با اشاره به دغدغه شالی‌کاران استان گیلان در خصوص خرید تضمینی برنج و پیگیری خسارت شالی‌کارانی که با بارش باران دچار آسیب شدند، اظهار کرد: دولت می‌تواند با خرید تضمینی برنج دغدغه کشاورزان برنج‌کار را کاهش داده و خاطر آنان را آسوده کند.

وی با تأکید بر حمایت از کشاورزان خسارت‌دیده‌ای که از بارش‌های غیر فصلی در گیلان دچار آسیب شدند، گفت: اگرچه دولت و معاون رئیس‌جمهور در خصوص اختصاص بودجه به کشاورزان خسارت‌دیده گیلانی دستوراتی داده اما چگونگی فرایند کمک به کشاورزان هنوز مشخص نشده و ما به‌عنوان نمایندگان مردم به‌صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنج‌کاران گیلانی، صنفی برای پیگیری مطالبات خود ندارند، تصریح کرد: تشکیل صنف برنج‌کاران یکی از موضوعاتی است که می‌تواند در پیگیری مطالبات آنان مؤثر باشد، اگرچه درگذشته تعاونی وجود داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف، در استانی که به کشاورزی معروف است جای خالی این صنف به‌شدت احساس می‌شود.

احمدی با اشاره به‌ضرورت خرید تضمینی برنج توسط دولت بیان کرد: خرید تضمینی برنج یکی از موضوعاتی است که نمایندگان استان گیلان به‌طورجدی آن را در دستور کار قرار داده و ما باافتخار به نمایندگی از کشاورزان این موضوع را پیگیری خواهیم کرد./فارس

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14209

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: