شهردار رشت باید پاسخگوی عملکرد ناموفق خود در امر خدمت رسانی باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی رشت گفت: عملکرد شهردار رشت در برف اخیر باید با تامل و تعمق بیشتری بررسی شود.

به گزارش باز باران خبر؛ فاطمه شیرزاد عصر روز چهارشنبه گفت: با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه ها که می توانست برای بازگشایی و بازنگهداری خیابان های رشت و ارائه خدمات رسانی مورد استفاده قرار می گرفت ، برای بازگشایی مسیر امام زاده هاشم به کار گرفته شد، لازمست ضمن شفاف سازی این مهم برای مردم، عملکرد شهردار نیز با توجه به این موضوع با تامل و تعمق بیشتری مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بروز برخی مشکلات تردد در پی بارش برف در روز گذشته “سه شنبه” در رشت افزود : شهردار رشت به عنوان مدیر ارشد شهری در این کلانشهر باید پاسخگوی عملکرد ناموفق خود در خدمات رسانی به مردم در برف اخیر باشد.

وی با بیان اینکه بابت همه کوتاهی ها و کمبودها در مدیریت بحران برف از مردم عذرخواهی می کنم، خاطر نشان کرد: علیرغم اعلام هواشناسی بابت بارش برف در گیلان و برگزاری جلسه های استانی و حوزه مدیریت شهری، مدیران عملکرد قابل قبولی در مدیریت بحران برف نداشتند که این مهم گله مندی مردم را موجب شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر رشت بیان داشت: مسئولان در مقابل بارش برف و ارائه خدمات رسانی ناتوان بودند، از طرفی کمبود امکانات و تجهیزات و سوء مدیریت موجب شد که مردم مشکلات برف را بیشتر احساس کنند.

وی با اشاره به قطعی پی در پی برق در محلات ۵۵ گانه شهر رشت و سایر شهرهای استان گیلان اظهار داشت: این قطعی برق مشکلاتی را برای مردم به وجود آورد و موجب نارضایتی و گله مندی آنان شده است.

رشت،  حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه گذشته در مناطق مختلف گیلان و در رشت مرکز این استان آغاز شده بود ظهر سه شنبه قطع شد. 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=7594

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: