عمده ترین مسایل و مشکلات کشاورزان گیلانی بررسی شد

باز باران خبر/ استاندار گیلان صبح امروز (سه شنبه) بمنظور بررسی مسائل و مشکلات کشاورزان استان با وزیر جهاد کشاورزی دیدار و گفت و کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان صبح امروز (سه شنبه) با دکتر محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی دیدار کرد و با ارائه موضوعات جاری حوزه کشاورزی استان به ویژه مشکلات فعالان عرصه تولیدات کشاورزی  نظیر برنج، چای، کیوی، زیتون و … خواستار بررسی و حمایت وزارت جهاد کشاورزی از این قشر زحمتکش شد.

نماینده عالی دولت در گیلان  با اشاره به جلسه ویژه بررسی مشکلات کشاورزان از جمله برنجکاران با حضور ریاست محترم جمهوری و جلسه امروز خود با وزیر جهاد کشاورزی افزود: حمایت از حوزه کشاورزی و قشر زحمتکش کشاورز، یکی از برنامه های جدی مسوولان کشور و  استان است.

وی با برشمردن ظرفیت های فراوان حوزه کشاورزی در گیلان با محصولات مهمی همچون برنج، چای، کیوی، زیتون و … اضافه کرد: مشکلات تولیدکنندگان کشاورزی استان گیلان در این جلسات مطرح شد و با دستور آیت الله دکتر رئیسی به معاون اول رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی رفع این دغدغه ها در دستور کار قرار گرفته است.

عباسی ادامه داد:‌ با توجه به اهمیت این موضوع رئیس محترم جمهور دستور دادند که در تامین برنج مورد نیاز کشور از تولیدات داخلی استفاده شود و در صورت نیاز و ضرورت واردات این محصول صورت گیرد.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی بازار برنج ، افزود: بر اساس ابلاغیه دولت تا زمانی که نیاز کشور به این محصول در داخل تامین می‌شود، واردات این محصول حتی به کمترین میزان ممنوع خواهد بود و در موارد ضروری نیز ابتدا باید محصولات برنجکاران داخلی خریداری شود و پس از آن برای واردات اقدام شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: