طی ده سال آینده با بحران آب مواجه می شویم

باز باران خبر/ سید کاظم دلخوش در آیین تجلیل از خبرنگاران در تالار آبشار رشت با قدردانی از ابراز همدردی اصحاب رسانه پیرامون درگذشت مادرش اظهار کرد: همواره تلاش کرده ام که با اصحاب رسانه ارتباط صمیمی و تنگاتنگی داشته باشم و حتی با تمامی تالماتی که به واسطه فوت مادرم داشتم حاضر به لغو این مراسم نشدم.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به پرداخت تسهیلات به خبرنگاران اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان را به منظور افزایش سهمیه تسهیلات برای خبرنگاران استان گیلان به کار گرفتیم .

وی با اشاره به ۱۳۳نشریه، ۲۴۰ پایگاه خبری و داشتن رتبه پنجم کشوری را از، افتخارات استان گیلان برشمرد .

نماینده مردم صومعه سرا با تاکید بر اینکه در صنعت گردشگری می توانیم چند برابر بیشتر از نفت درآمدزایی داشته باشیم، تصریح کرد: باید به صنعت گردشگری توجه ویژه کرد .

دلخوش با بیان اینکه در حوزه چای و برنج کشاورزان ضرر می کنند تصریح کرد: هر یک کیلو برنج برای کشاورز ۶۵ هزار تومان هزینه به همراه دارد.

وی افزود: وقتی اعلام کردیم که جلوی واردات برنج گرفته نشود استعفا می دهیم ، با ورود رئیس مجلس شورای اسلامی جلوی واردات برنج گرفته شد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه باید اقتصاد را به آرامش برسانیم تصریح کرد: در بحث آب ، اگر امروز از آب های مرزی ما به درستی دفاع نشود طی ده سال آینده با بحران آب مواجه می شویم .

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=32108

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: