طرح سالمسازی دریا باید در مناطق ایمن و بی‌خطر اجرایی شود

باز باران خبر /نماینده عالی دولت در گیلان طی تکلیفی به تمام فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا بیان کرد: در این استان بیش از ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد ،لذا تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مناطقی که شنا هیچ گونه خطری برای افراد ندارد، این طرح را دقیق اجرایی کنند‌.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان
؛ دکتر اسدالله عباسی عصر روزجمعه در جریان سفر یک‌روزه به بخش خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از نوار ساحلی امین آباد و مروارید رشت بازدید و آخرین وضعیت ساماندهی سواحل را مورد بررسی میدانی قرار داد.

نماینده عالی دولت در گیلان در این‌ بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح سالمسازی دریا منجر به کاهش تلفات ناشی از غرق شدن در سواحل می‌شود، اظهار کرد: در استان گیلان ۳۰۰ نقطه خطر آفرین شناسایی و در کل سواحل استان ۳۵ نقطه برای طرح ساماندهی مشخص شده است که مسافران و گردشگران بومی و غیر بومی می‌توانند از آن ها استفاده کنند.

دکتر اسدالله عباسی وضعیت ساماندهی سواحل در گیلان را خوب و قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: طرح ساماندهی سواحل در ساحل امین آباد در حال اجرایی شدن است و در ساحل مروارید هم این امر به خوبی در حال انجام است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با تکلیف به تمامی فرمانداران در خصوص اجرای درست طرح سالمسازی دریا در گیلا‌ن بیان کرد: در این استان بیش از ۳۰۰ کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد لذا تمامی فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید در مناطقی که شنا هیچگونه خطری براب افراد ندارد، طرح سالمسازی را اجرایی کنند‌.

دکتر عباسی استاندار گیلان همچنین در جریان بازدید از ساحل امین آباد و مروارید با چندین تن از غریق نجاتان و نیروهای هلال احمر دیدار کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31412

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: