ضرورت اصلاح سیاست‌های نظام پولی

نقدینگی سرگردان باید به‌سمت تولید هدایت شود

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط امروز تنها بانک مرکزی می‌تواند تعادل را به بازار ارز برگرداند گفت: نقدینگی سرگردان در کشور باید به‌‌سمت تولید هدایت شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم: ضرورت اصلاح سیاست‌های نظام پولی؛ نقدینگی سرگردان باید به‌سمت تولید هدایت شود

به گزارش باز باران خبر و به نقل از تسنیم؛ سید کاظم دلخوش اباتری نوسانات و اختلالات به وجود آمده در بازار ارز را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تنها بانک مرکزی می‌تواند برای تثبیت و کنترل بازار نقش‌آفرینی کند اظهار داشت: نقدینگی سرگردان در کشور باید به سمت تولید هدایت شود.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس هدایت نقدینگی در جهت فعالیت‌های مولد و اشتغال را در سال جهش تولید مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: به عقیده بنده افزایش قیمت ارز در شرایط کنونی حاصل اقدامات سوداگرانه نیست و در این میان بانک مرکزی می‌تواند برای ثبات بازار اقدامات لازم را انجام دهد. 

دلخوش اصلاح سیاست‌های نظام پولی و اقتصادی کشور و زمینه‌سازی در راستای تحقق هر چه بیشتر آن را لازم و ضروری خواند و تصریح کرد: بانک مرکزی باید بیشتر بر بازار ارز نظارت کرده و کنترل آن را در اختیار بگیرد از طرفی بازارهای مولد باید برای جذب نقدینگی در جامعه فعال شوند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=10725

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: