صدا و سیما رکن تقویت وحدت و یاری‌گر مدیران در خدمت‌رسانی باشد

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه صدا و سیما یکی از نهادهای اجتماعی و فرهنگی موثر است که می‌تواند در مبارزه با جنگ اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی و اطلاعاتی نقش آفرینی کند، گفت: صدا و سیما در عین حال که انعکاس دهنده گفتار ، رفتار و خواسته های آحاد جامعه است، می‌تواند با امید بخشی به مردم رکن تقویت وحدت، وفاق و یاری‌گر مدیران در خدمت‌رسانی بهتر به مردم باشد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان با تبریک مناسبت  روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی و تشکر از مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان و همکاران پر تلاششان خصوصا خبرنگاران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی فرهنگی و اجتماعی دارد و بر پایه ایدئولوژی توحیدی شکل گرفته است.

وی افزود: وقتی سخن از استقلال به عنوان آرمان انقلاب اسلامی گفته ‌می‌شود بیش از آنکه منظور استقلال اقتصادی باشد، نظر بر استقلال فرهنگی بر اساس فرهنگ اصیل و غنی ایرانی و اسلامی است و ماهیت انقلاب اسلامی برخواسته از مشارکت آحاد مردم، اعم از اقشار مختلف جامعه در جای جای شهر و روستاهای ایران پهناور و بزرگ است؛ بر همین اساس خیلی از تحلیل‌گر‌های سیاسی، انقلاب اسلامی ایران را از حیث مشارکت مردمی و عمومی از جمله کاملترین انقلا‌ب‌های دنیا می‌دانند.

دکتر زارع با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در راستای خدمتگزاری به مردم در چهار دهه گذشته، همواره با موانع و چالش هایی روبرو بوده است، خاطر نشان کرد: تمام تلاش‌ آنها در امروز نیز در انجام جنگ نرم فرهنگی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه صدا و سیما یکی از نهادهای اجتماعی و فرهنگی موثر است که می‌تواند در مبارزه با جنگ فرهنگی و اقتصادی نقش آفرینی کند، گفت: صدا و سیما در کنار انعکاس گفتار و رفتار آحاد جامعه می‌تواند با امید بخشی به مردم رکن تقویت وحدت، وفاق و انسجام ملی و یاری‌گر مدیران در خدمت‌رسانی باشد.

سرپرست استانداری گیلان با بیان اینکه مردم شریف و فهیم استان گیلان بیش از هر چیزی به فرهنگ بومی و آداب و رسوم محلی خود علاقمند و پایبند هستند، گفت: عوامل صدا و سیمای گیلان به خوبی فرهنگ، آداب و رسوم و مطالبات مردم را شناسایی، معرفی و تبیین نماید.

دکتر زارع استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه های انسانی و اجتماعی همچون نخبگان، استادان دانشگاه، فعالان فرهنگی، اجتماعی و مدنی و مسئولان و خدمت‌گزاران مردم در راستای تحقق رسالت خطیر صدا و سیما را مهم ارزیابی کرد و افزود: صدا و سیما می‌بایست با شناسایی اولویت‌ها در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی به ویژه برای تحقق شعار سال یعنی رونق تولید از داشته‌های علمی، آموزشی و فنی استان و مجموعه خود و در راستای توسعه استان کمال بهره را بگیرد.

وی به نقش صدا و سیما در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از چالش های کشور اشاره کرد و گفت: در این راستا با همتی بلند باید با تولید برنامه‌های آموزشی و فرهنگی تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

سرپرست استانداری گیلان به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال‌جاری اشاره و خاطر نشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مرکز گیلان باید در امید آفرینی و اعتماد سازی در راستای وحدت، وفاق و انسجام ملی که قطعاً مهمترین عامل برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، تلاش مضاعف کند.

در پایان این مراسم از تلاشگران عرصه خبر صدا و سیمای مرکز گیلان با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=3243

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: