شهرداری رشت اعلام کرد؛ پیشرفت فیزیکی ۱۹ درصدی احداث تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی

 

باز باران خبر/پیشرفت فیزیکی احداث تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی (شهدای ۷ آذر) از پروژه های طرح میثاق با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری جدی شهردار رشت به ۱۹ درصد رسید.

پروژه های طرح عمرانی میثاق با احداث تقاطع های غیر همسطح و بازگشایی مسیرهای جدید و همچنین محورهای جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره های ترافیکی شهری اجرایی شده و با پشتیبانی و حمایت های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین جدیت و پیگیری مستمر رحیم شوقی شهردار رشت شتاب گرفته است.

بنا بر اعلام روابط عمومی شهرداری رشت؛ عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی (شهدای ۷ آذر) در مهر ماه سال جاری با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور در مسیر تقاطع نیروی دریایی آغاز شد و در حال اجرا است.

 

پل مذکور به صورت دو پل روگذر رفت و برگشت و متراژ هر پل از شروع رمپ به متراژ ۳۹۰ متر و با عرض ۸/۸ متر شامل ۲ باند عبور و مجموعا ۲۰ دهانه بوده و زیرسازه آن بر روی شالوده عمیق و تعداد ۱۰۴ شمع به قطر ۲/۱ متر و عمق ۲۱ متر احداث می شود ضمن اینکه عرشه پل از تیرهای بتنی پیش ساخته سپری و دال بتنی در جا است.

 

فرآیند احداث تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی (شهدای ۷ آذر) تاکنون تعریض خیابان سمت دیوار نیروی دریایی، خاکبرداری کلی مسیر رفوژ میانی در فاز نخست، آرماتوربندی سبدهای شمع، حفر و بتن ریزی ۲۸ عدد شمع، تخریب پیاده رو فاز ۲ در محل تعریض، تخریب سرشمع ها، آرماتوربندی شبکه سرشمع ها، بتن ریزی ضلع جنوب غربی، تخریب میدان و یک عدد آرماتوربندی سر ستون توسط پیمانکار پروژه انجام شده است.

 

با توجه به اقدام های انجام شده در راستای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی (شهدای ۷ آذر) طی دی ماه، تخریب سر شمع ها، حفر و بتن ریزی ۹ عدد شمع، آرماتوربندی شبکه سبد شمع ها، خاکبرداری و تخریب میدان نیروی دریایی، تعریض و بتن ریزی ضلع جنوب غربی میدان و اجرای یک عدد انتظار ستون و سر شمع انجام شده و با توجه به پیشرفت فیزیکی ۱۹ درصدی، با سرعت مناسب برای بهره برداری در زمانبندی مقرر، در حال

تکمیل است.

 

 

 

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34660

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: