شرکت پوشش صد در صد با حمایت قضایی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت

 

بازباران خبر/به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، رییس کل دادگستری استان گیلان از کارخانه پوشش بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان از کارخانه پوشش بازدید کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با قدردانی از مسئولان عالی قوه قضائیه و همکاران قضایی استان گیلان که با همت بسیار بلند و پیگیری های مستمر شرکت تعطیل شده و به غارت رفته ای را به بیت المال بازگرداندند گفت: کارخانه پوشش در روزگاری نه چندان دور با ۳۰۰۰ کارگر به امر تولید در این کشور مشغول بود و طی مدت زمانی به دلایل مختلف به حالت تعطیل درآمد.

 

وی با بیان اینکه این شرکت صد در صد با حمایت قضایی احیا شده و به چرخه تولید بازگشت اظهار داشت: از این پس نیز سرمایه گذار اصلی موظف است تا به تعهدات خود در راستای احیای فازهای مختلف این کارخانه عمل نماید.

 

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه اکنون بعد از احیای کارخانه حدود ۱۱۲ نفر در این واحد مشغول به کار می باشند تصریح کرد: شرکت آتیه دماوند که در حال حاضر سرمایه گذار این کارخانه است باید با تزریق نقدینگی ظرفیت اشتغال را تا ۱۰۰۰ نفر افزایش دهد تا این صنعت بی نذیر در کشور به طور کامل احیا شود.

 

وی میزان تولید کنونی این کاخانه با تعداد ۱۱۲ کارگر را ۵تن در روز دانست و افزود: به زودی نشستی در دادگستری استان با حضور مدیران این شرکت برگزار خواهد شد تا تامین اعتبار برای ایجاد سالن های مورد نیاز و فضای کارگاهی صورت گیرد و سالن ۸۰۰۰ متری که در سفر ریاست جمهوری به استان گیلان کلنگ زنی شده عملیاتی گردد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33588

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: