شرکت شعله صنعت و فرآوری وساخت از گیلان نمونه کشوری شدند/ درخشش شرکت های صنعتی گیلان در سطح ملی مایه مباهات است



باز باران خبر/ مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان گفت:دو شرکت شعله صنعت و فرآوری وساخت از گیلان، نمونه کشوری شدند.

.به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان؛ تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از شرکت شعله صنعت گفت: درخشش و انتخاب شرکتهای گیلان در سطح ملی بعنوان واحد نمونه کشوری مایه مباهات است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روزملی صنعت و معدن امسال در سالن اجلاس سران تهران؛ افزود: با توجه به ارزیابی‌های بعمل آمده ۶۵ واحد تولیدی از سراسر کشور حائز بیشترین امتیاز شدند که دو شرکت دانش بنیان و توانمند از استان گیلان نیز جز برترین‌های کشوری انتخاب شدند که واقعا باعث افتخار ما در استان هستند.

این مسئول با تحسین عملکرد این دو واحد صنعتی شاخص استان، گفت: تولیدات دانش بنیان و خلاقانه و رو به توسعه این واحدهای صنعتی یکی از ملاک های انتخاب آنها در سطح ملی بود که حاصل تلاش نخبگان و متخصصین صنعت قطعات خودرویی و انواع مشعل های صنعتی بزرگ ویژه نیروگاهی و پتروشیمی ها در مسیر خودکفایی صنعتی است که لازم بود با اهدا لوح و تندیس زرین توسط وزیر صمت و ریاست جمهوری به نحو شایسته از آنان تجلیل گردد.
مدیرکل صمت استان، ظرفیت صنعتی گیلان را بیش از ۱۰۰ برند برتر و شاخص در حد ملی برشمرد و گفت: جایگاه بسیاری از صنایع و کارخانجات استان، به مراتب بیشتر از سطح ملی و حتی منطقه ای است که ممکن است فرصت لازم در این ارزیابی را بعلت مشغله زیاد نداشته اند که انشاا… در مراسم های دیگر از آنان تجلیل خواهد شد.

گفتنی است شرکت شعله صنعت، تولید کننده مشعل‌های گازسوز و مشعل‌های دوگانه سوز با اشتغال ۶۵ نفر و شرکت فرآوری و ساخت تولید کننده کمک فنر هیدرولیک و تلسکوپی، جعبه فرمان شانه‌ای و تنها تولید کننده فرمان برقی در کشور با ۵۵۲ نفر اشتغال در شهر صنعتی رشت مشغول به فعالیت می‌باشند که موفق به اخذ لوح و تندیس زرین نمونه ملی صنعتی سال ۱۴۰۲ از وزیر صمت و ریاست جمهوری ایران شدند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31509

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: