مدیرعامل شرکت سیمان خزر: 

شرکت سیمان خزر برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری اقتصادی و اجتماعی گیلان آماده است 

 

بازباران خبر- سرویس گزارش: مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه بازدید مدیر کل راه آهن شمال  از کارخانه سیمان خزر گفت: مطالعات و امکان سنجی پروژه ایجاد پایانه چند منظوره سیمان خزر باعث استقبال صنعت‌گران منطقه در راستای گسترش فعالیت‌های تولیدی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر در بررسی میدانی و پیگیری پروژه‌ مهم  شرکت سیمان خزر و شهرستان رودبار در خصوص احداث پایانه چند منظوره ریلی جهت استفاده صنایع مهم شهر لوشان، مهندس غلامحسین ولدی مدیر کل راه آهن شمال، مهندس محسن سلیمانی کارشناس بازرگانی راه آهن شمال، دکتر نیک اختر معاون فنی و مهندسی شرکت راه و ساختمان سایبر و مهندس روشن مدیر نقشه برداری شرکت سایبر  ضمن حضور در کارخانه سیمان خزر با دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد کارخانه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر اسحق جمال امیدی ضمن خیر مقدم به مدیر کل راه آهن شمال و هیات همراه به تشریح وضعیت کنونی شرکت سیمان خزر پرداخت و گفت: کسب افتخارات کشوری و استانی این واحد تولیدی  از جمله اخذ پروانه تحقیق و توسعه از وزارت صمت حاصل زحمات و تلاش شبانه روزی  همکاران در شرکت  است.

وی افزود: دستاورد تولید ۱۲ محصول با  کیفیت و همچنین احداث آزمایشگاه مجهز بتن در کارخانه  نشان از اهمیت بالای جایگاه مصرف کنندگان و خریداران و همچنین رعایت مسائل زیست محیطی و صیانت از منابع کشور دارد.

دکتر جمال امیدی همچنین عنوان کرد: بستر مالی و عملیاتی شرکت سیمان خزر برای اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری اقتصادی و اجتماعی آماده بوده و مطالعات و امکان سنجی پروژه ایجاد پایانه چند منظوره سیمان خزر، باعث استقبال صنعت‌گران منطقه در راستای گسترش فعالیت‌های تولیدی شده است.

در ادامه مهندس ولدی مدیر کل راه آهن شمال با تقدیر از حسن نظر مدیر عامل و مجموعه شرکت سیمان خزر گفت: راه آهن در حمل و نقل کشورهای پیشرفته سهم بسیار بالایی برخوردار می‌باشد ولی متاسفانه هنوز با تمام اقدامات صورت گرفته و تأکیدات مقام معظم رهبری این مقوله به جایگاه واقعی خود نرسیده است وی افزود: خوشبختانه با اقدامات بسیار مناسب شرکت سیمان خزر در پوشش نیاز استان و منطقه در راستای حمایت از صنایع و پروژه‌های عمرانی استان به ویژه احداث پروژه پایانه ریلی، راه آهن شمال نیز حمایت از آن را در صدر امور قرار خواهد داد.

گفتنی است در این دیدار همچنین دکتر نیک اختر با ارائه گزارشی در برنامه پاورپوینت بر روی پرده نمایش به بررسی طرح پیشنهادی پروژه‌ مذکور پرداخته و موضوع توسط حاضرین ضمن نقد و بررسی از جنبه‌های مختلف  مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با حضور میدانی از نزدیک طرح های ارائه شده و چگونگی اقدام پروژه مذکور را مشاهده کردند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33539

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: