شأن و جایگاه اصناف باید حفظ شود/ اصناف، پیشانی اقتصادی جامعه و قابل احترام هستند

بازباران خبر/مدیرکل صنعت گیلان در حاشیه افتتاح اتاق اصناف شهرستان آستانه اشرفیه گفت: احداث ساختمان جدید اتاق اصناف؛ برگ زرینی در حوزه اقتصادی شهرستان آستانه می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان؛ تیمور پورحیدری در مراسم افتتاح ساختمان جدیدالاحداث اتاق اصناف شهرستان آستانه عنوان نمود: از بانیان احداث این ساختمان کمال قدردانی را دارم و این اقدام شایسته، بیانگر همدلی و یکپارچگی اصناف متعهد و متدین شهرستان آستانه می باشد.

مدیرکل صمت استان گیلان نقش آفرینی اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب و سپس در پشتبانی از دفاع مقدس را فراموش نشدنی توصیف کرد و گفت: بی شک جایگاه اصناف برای همگان در کشور مشخص است و همواره باید شاًن و جایگاه اصناف و کسبه عزیز حفظ شود.

وی از فعالیت ۶ هزار واحد صنفی در شهرستان آستانه سخن گفت و افزود: در ساختار تشکیلاتی اتاق اصناف این شهرستان ۲۱ اتحادیه صنفی فعالیت می کنند که ساماندهی این حجم از تعدد واحدهای صنفی، نیازمند فضا و امکانات مناسبی جهت ارائه خدمات مطلوب می باشد که به فضل خداوند با تلاش و همت عالی رئیس اتاق اصناف و بازاریان متدین شهرستان این ساختمان بنا شده است.

دکتر پورحیدری؛ راهپیمایی عظیم روز ۱۳ آبان را نمونه ای از همگامی کسبه با مردم و نظام دانست و گفت: هرچند بیش از ۱۰۰ شبکه ماهواره ای معاند با تکیه بر دلارهای سعودی وصهیونستی تلاش کردند ولی مردم با ذکاوت و هوشیاری خود با حضور در این روز بزرگ، برنامه های دشمنان نظام را برباد دادند چون در تاریخ به وضوح ثابت شده آنها خیرخواه مردم خاورمیانه نیستند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=27965

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: