سومین پارک بانوان در مسکن مهر رشت احداث می شود

باز باران خبر/ اجرای ورزش صبحگاهی در پارک بانوان با حضور مربی و بانوان شاغل دستگاههای اجرایی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد.
فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی رشت در این مراسم توسعه ورزش همگانی و نیز توجه به سلامت شهروندان را از وظایف مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با تعامل بین دستگاهی و هم افزایی می توان در این بخش برنامه هایی متنوعی را اجرایی کرد.
وی با ابراز نگرانی از بی توجهی بانوان به بیمارهایی چون فشار خون و دیابت افزود: آموزش شهروندی و اطلاع رسانی به شهروندان در برنامه های فرهنگی مدیریت شهری تدوین و در حال اجرا می باشد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت شهری آمادگی برای برنامه ریزی تخصصی در حوزه ورزش بانوان وجود دارد اظهار داشت: در پارکهای سطح شهر و پارکهای محلات بانوان از امکانات ورزشی استفاده می کنند و برای توسعه این امکانات تقاضای شهروندی وجود دارد.
وی از انجام تمهیدات ویژه برای پارک بانوان خبر داد و افزود: پوشش های حفاظتی توسط سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت برای پارک بانوان اجرایی می شود.
وی با اشاره به پارک بانوان گلسار به عنوان دومین پارک در این بخش، از احداث پارک بانوان مسکن مهر خبرداد و گفت: قرارگاه خاتم الانبیا این پروژه را در دست گرفته و به زودی به نتیجه می رساند.

در پایان این مراسم به بانوان حاضر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=14920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: