سرقت دوچرخه در آستانه‌ اشرفیه و فروش آنها در سایت دیوار

باز باران خبر – فرمانده انتظامی آستانه‌ اشرفیه از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان و مالخر دوچرخه با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد دوچرخه‌های سرقتی را در سایت دیوار می‌فروختند.

سرهنگ “رضا شمسایی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، پیشگیری از سرقت‌، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه با اعلام اینکه طی روزهای گذشته در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه از منازل سطح شهرستان آستانه اشرفیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و تقویت گشت‌های نامحسوس موفق شدند، ۲ سارق و یک مالخراعضای یک باند را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی و پس از انجام اقدامات لازم آنها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه¬‌اشرفیه از اعتراف سارقان به ۹ فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ منازل و فروش آنها در سایت دیوار با ارائه فاکتور جعلی خبر داد و بیان داشت: ۴ دستگاه دوچرخه سرقتی نیز از مخفیگاه این افراد کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان و مالخر ۳۲، ۳۶ و ۴۱ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سرهنگ شمسایی در پایان از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از اینگونه سرقت‌ها به توصیه‌ها و هشدارهای انتظامی توجه کنند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33596

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: