ساخت ۶۶۶ واحد مسکن روستایی در گیلان

باز باران خبر/ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: از ابتدای سال تاکنون ساخت ۶۶۶ واحد مسکن روستایی در قالب نهضت ملی در استان به اتمام رسیده است.

حامد دائمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سهمیه امسال گیلان در طرح ملی مسکن در روستاها هفت هزار مسکن بوده که تاکنون هفت هزار و ۹۴۷ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند.

وی میزان تسهیلات پرداخت شده برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاها را ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این تعداد متقاضی معرفی شده به بانک تاکنون پنج هزار و ۲۰۰ نفر با بانک قرارداد بسته‌اند و مابقی با معرفی‌نامه در حال اجرای قرارداد هستند.

دائمی تصریح کرد: از تعداد پنج هزار و ۲۰۰ قرار داد منعقد شده با بانک، عملیات اجرایی چهار هزار و ۳۷۷ واحد آغاز شده و ۶۶۶ واحد نیز تکمیل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان خاطر نشان کرد: ساخت واحدهای مسکونی طی سال‌جاری با استفاده از اعتبارات و تسهیلات ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

دائمی به افتتاح و بهره برداری۲ هزار و ۷۲ واحد نهضت ملی مسکن روستایی نیز طی دهه فجر سال گذشته اشاره و بیان کرد: این واحدها با اعتبارات سال ۱۴۰۰ در قالب تسهیلات تکمیل و بهره‌برداری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده در سال ۱۴۰۰ برای مسکن روستایی یکصد میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: با استفاده از تسهیلات سال ۱۴۰۰ چهار هزار و ۳۷۲ متقاضی روستایی به بانک معرفی شدند که از طریق۲ هزار و ۷۲ واحد مسکن روستایی در قالب نهضت ملی دراستان تکمیل و بهره برداری شد

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31441

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: