ساخت سردیس سردار ملی مقاومت در میدان شهدای ذهاب رشت

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت از ساخت سردیس سردار ملی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب خبر داد.

 به گزارش باز باران خبر، فاطمه شیرزاد امروز در یک صد و دومین جلسه این کمیسیون در شورای اسلامی شهر رشت با تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ایران اسلامی غرق در اندوه و ماتم از دست دادن نگین درخشان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز پیکر این سردار بزرگ با عزت و افتخار بر روی دستان مردم قدرشناس ایران زمین تشییع شد.

وی با بیان اینکه از دست دادن سردار سلیمانی ضایعه ای بزرگ و دردناک است، افزود: این جنایت توسط شیطان بزرگ آمریکا و همدستانش رقم خورد و به حول و قوه الهی و وعده رهبر معظم انقلاب و درخواست ملت ایران اسلامی به زودی انتقامی سخت از عاملین این جنایت رقم می خورد.

شیرزاد با قدردانی از تلاش‌های شهرداری رشت و سازمان‌های مربوطه در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم شهادت سردار شهید سلیمانی، خاطرنشان: طی چند روز اخیر به منظور پاسداشت این سردار بزرگ در بسیاری از شهرهای کشور مکان هایی به نام سردار سلیمانی مزین شد و ما نیز در تلاشیم که بتوانیم با توجه به شان و جایگاه این شهید گرانقد مکانی مناسب را به نام این شهید ارزشمند مزین کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت به تقارن ایام فاطمیه و شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ اسلامی انقلابی تاثیرگذار باشیم و در مسیر پر افتخار شهادت گام برداریم.

شیرزاد با قدردانی از تلاش های سازمان های سیما و منظر، فرهنگی ورزشی و روابط عمومی شهرداری رشت طی چند روز اخیر و در جریان برگزاری برنامه های شهادت سردار قاسم سلیمانی و هفته رشت افزود: تمامی مجموعه خالصانه تلاش کردند تا بهترین خدمات را ارائه کنند.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دلها در پیاده راه فرهنگی رشت تصریح کرد: تا کنون۴۰۰۰ پوستر مزین به تصویر مبارک شهید سلیمانی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت چاپ و توزیع شده است و چاپ مجدد ۴۰۰۰ پوستر دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت به ساخت سردیس سردار سلیمانی در میدان شهدای ذهاب رشت اشاره کرد و گفت: سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در زمان برگزاری کنگره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان در میدان شهدای ذهاب حضور پیدا کرده و به ایراد سخنرانی پرداختند و به همین منظور ساخت سردیس مربوط به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب در دستور کار قرار دارد.

قانع مدیر روابط عمومی شهرداری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه خبر شهادت سردار بزرگ ایران اسلامی با برنامه های هفته رشت متقارن شد، گفت: پس از اطلاع از این خبر ناگوار در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آذین بندی مربوط به هفته رشت اقدام کردیم و با پخش تمثال مبارک حاج قاسم سلیمانی از طریق تلویزیون های شهری نسبت به اطلاع رسانی به شهروندان اقدام کردیم.

وی به راه اندازی هیئت عزاداری شهرداری رشت به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: ایستگاه صلواتی در پیاده راه فرهنگی رشت و نقاطی دیگر از سطح رشت به همین منظور استقرار پیدا کرده و تا روز پنج شنبه هفته جاری نیز دایر است.

قانع با بیان اینکه بسیاری از شهروندان تمایل داشتند تا تصویری از حاج قاسم داشته باشند افزود: تعدادی پوستر و عکس توسط شهرداری رشت چاپ و در مراسم توزیع شد و شام غریبان این سردار بزرگ نیز تحت عنوان (هر رشتی با روشن کردن یک شمع) جزو برنامه های شهرداری رشت طی هفته جاری است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6550

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: