زیتون برند شهرستان رودبار در کشور است

بازباران خبر- فرشته بریدک: طهمورث عموپور فرماندار شهرستان رودبار در جلسه پدافند زیستی با محوریت مبارزه با آفت مگس زیتون گفت: زیتون محصول برند شهرستان رودبار در کشور است؛ از این رو مسئولان مربوطه برای برگزاری جشنواره شکرانه برداشت محصول زیتون در سال جاری اقدامات لازم را انجام دهند.
وی ضمن تشکر از بسیجیان شهرستان که بدون هیچگونه چشم داشتی در زمینه مبارزه با آفت ملخ مراکشی همراهی و تلاش مضاعفی داشتند از آنان خواست در خصوص مبارزه علیه آفت مگس زیتون نیز با باغداران و جهاد کشاورزی همکاری نمایند.
عموپور تاکید کرد: کانون یابی و سم پاشی علیه آفت مگس زیتون در باغات زیتون شهرستان توسط پرسنل جهادکشاورزی درحال اجرایی شدن است و از باغداران زیتون شهرستان رودبار تقاضا داریم در این خصوص نهایت همکاری را با جهاد کشاورزی شهرستان داشته باشند.
فرماندار رودبار تصریح کرد: مدیران ادارات از پتانسیل و ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران شهرستان جهت نشر اخبار و انعکاس عملکرد خود در شهرستان بدرستی استفاده کنند.
مقام عالی دولت در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد:از کشاورزانی که در سطح شهرستان درخت زیتون احیا می کنند، حمایت خواهد شد و برای افزایش و رونق تولید تصمیماتی اتخاذ خواهیم کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31549

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: