رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در شرکت سیمان خزر لوشان حضور یافت

باز باران خبر/ نشستی با حضور دکتر اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دکتر چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شهرستان رودبار، دکتر فرزام صفت معاون اقتصادی استاندار گیلان، دکتر اسدی رئیس خانه معدن گیلان، محمد رضا عابدی محزون رئیس بسیج مهندسی صنعت و معدن گیلان ، دکتر حسین پورجعفر رئیس کارگروه بازار تجارت کلینیک صنعت بسیج گیلان، مهندس مجتبی مومنی مدیر کلنیک صنعت بسیج و شرکت شهرک های صنعتی استان با حضور دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر و حاج محمود ایزد دوست عضو موظف هئیت مدیره شرکت در محل دفتر فروش سیمان خزر در رشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر در این دیدار مدیرعامل شرکت سیمان خزر با تشریح عملکرد شرکت در سالجاری و وضعیت رو به رشد این واحد صنعتی گفت: موفقیت های بدست آمده سیمان خزر در عرصه های استانی و ملی حاصل کار گروهی، همدلی، بهره گیری از خرد جمعی و تلاش تمامی همکاران زحمت کش و خدوم این مجموعه بوده است.
دکتر اسحق جمال امیدی به شروع فصل سرما و قطع گاز بر چالش تهیه مازوت اشاره و افزود: علاوه بر هزینه چند برابری تحمیل شده به شرکت ها ناشی از اختلاف بهای تمام شده مازوت و گاز، بارگیری و حمل مازوت از پالایشگاه ری، کارخانجات را دچار مشکلات فراوانی کرده است.
دکتر عزت الله اکبری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با بیان نگاه مساعدت مجلس از تولید بخصوص در حوزه معادن گفت: تمامی موارد مطروحه از طریق نماینده مردم شریف رودبار و استانداری قابل طرح و پیگیری بوده و انشاالله در بازنگری قانون معادن نگاه حمایتی از تولید بیش از پیش مدنظر قرار خواهد گرفت.
در ادامه دکتر مهرداد گودرزوند چگینی نیز با عنوان پتانسیل های موجود در منطقه اشاره و گفت: عمده سیمان مصرفی استان گیلان شامل پروژه‌ها و طرح های عمرانی توسط سیمان خزر تامین گردیده و خواستار تقویت بنیه تولید این قطب صنعتی استان گردید.
همچنین معاون اقتصادی استاندار و رییس خانه معدن گیلان نیز به اهمیت پشتیبانی از تولید و علی الخصوص شرکت سیمان خزر در حوزه‌های انرژی و معادن پرداختند.
گفتنی است در پایان دکتر اسحق جمال امیدی با اشاره به نقش معدن و تامین مواد اولیه پایدار تاکید کرد و در ادامه حیات شرکت سیمان خزر را به موضوع واگذاری معادن منطقه به افراد غیر بومی و غیر مرتبط با امورات تولید پرداخته و عنوان کرد: مجلس و دولت مساعدت مقتضی در خصوص در اولویت قرار دادن تولید ، جهت بهره برداری از معادن منطقه را معمول فرمایند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=22203

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: