رکورد دست نیافتنی بیمه دی در صنعت بیمه

 

بازباران خبر: اگرچه برخی از شرکت های بیمه با گذشت ۹ ماه از سال رکورد صدور حق بیمه های خود را نسبت به مجموع سال گذشته جابجا کردند اما بیمه دی از این حیث دستاوردی تاریخی را در صنعت بیمه طی ۲ ماه رقم زده است.
بنابر این گزارش اگرچه زنگ تغییرات در صنعت بیمه از مدتها پیش به واسظه تحولات مدیریتی در بیمه مرکزی و برخی شرکتها به صدا درآمده اما سرعت تغییرات در برخی شرکتهای بیمه ای می تواند فصل جدیدی از مدیریت را در این صنعت باز کند. هرساله با نزدیک شدن به پایان سال و اتمام برخی قراردادهای بیمه ای شاهد تلاش قابل توجه شرکتهای مشغول در این صنعت برای جذب پورتفو هستیم. هرچند که به باور برخی از کارشناسان نقدهایی هم به این مسئله وارد است و نمی توان ساده از کنار آن گذشت. در این میان حفظ پورتفوهای سال گذشته نیز از دیگر مواردیست که می توان ثبات مالی خوبی را برای شرکتهای بیمه ای به همراه داشته باشد.
با آنچه گفته شد می توان اذعان کرد که در چنین فضایی و درحالیکه هنوز ضرورت استفاده از بسیاری از رشته های بیمه ای برای عموم مردم و بنگاههای اقتصادی تبیین نشده یا زمینه استفاده حداکثری از پوشش های بیمه ای در جامعه فراهم نیست جابجایی رکوردهای بیمه ای کاری سخت است که البته بررسی عملکرد برخی شرکت ها نشان می دهد که می توان زودتر از آنچه که تصور می شود با برنامه ای از پیش مشخص شده و با برآورد از منابع مالی شرکت به دستاوردی رسید که شاید سالهای زیادی زمان لازم باشد تا شاهد تکرار آن باشیم.
بیمه دی از جمله شرکتهای بیمه ای است که سرعت تغییرات و بهبود در ساختار مالی آن مورد توجه منتقدان و فعالان صنعت بیمه است.
این شرکت بیمه ای که با تغییرات مدیریتی در اواخر سال گذشته سنگ بنای خوبی را در جذب پورتفوهای بیمه ای گذاشت در اردیبهشت ماه سال جاری موفق شد تا قرارداد بنیاد شهید و امور ایثارگران را تمدید نماید و با ارائه خدمات بهتر نسبت به گذشته سطح رضایتمندی ها را نسبت خود تغییر دهد.
قرارداد با دانشگاه آزاد و قرارگاه خاتم الانبیاء از دیگر مواردی بود که به بهبود ساختار مالی این شرکت بیمه ای کمک کرد.
بررسی ها نشان می دهد که مجموع صدور حق بیمه های بیمه دی در سال قبل ۹۵ هزار و ۵۳۴ میلیارد ریال بود که با تمدید برخی قراردادها و اضافه کردن پورتفوهای جدید در اردیبهشت ماه موفق شد تا این میزان را به ۱۲۳ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال برساند تا علاوه بر اینکه رکورد صدور حق بیمه های سال ۱۴۰۱ را جابجا کند بلکه با سرعت در تغییر رکورد سال قبل دستاوردی دست نیافتنی را در صنعت بیمه رقم بزند.
گفتنی است میزان صدور حق بیمه های بیمه دی در پایان آذرماه سال جاری ۱۵۶ هزار و ۴۲۸ میلیارد ریال بوده که نشان می دهد  ۶۴ درصد از مجموع حق بیمه های صادره این شرکت در پایان سال قبل بیشتر است که ادامه این وضعیت در پایان سال می تواند بهترین عملکرد بیمه دی در سالهای اخیر باشد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: