رمز موفقیت و توسعه کشور، حرکت در راستای وحدت ملی است

استاندار گیلان گفت: رمز موفقیت و توسعه کشور و دستیابی به اهداف مورد نظر ، پیشرفت و شکوفایی ، حرکت در بستر و راستای همبستگی و وحدت ملی است.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع روز پنجشنبه در مراسم افتتاح دفتر خانه احزاب استان، با اشاره به توجه دولت تدبیر و امید به زمینه سازی و حمایت برای نقش آفرینی بیشتر و بهتر احزاب در کشور بیان داشت: احزاب با هر گرایشی می‌توانند به عنوان یک رکن، نقش اساسی در توسعه همه جانبه کشور داشته باشند.

وی با یادآوری خاموشی چراغ فعالیت احزاب در دولت های نهم و دهم ادامه داد: اکنون ۱۱۶ حزب دارای پروانه در حال فعالیت هستند و در سال جاری ۹ جبهه حزبی جدید تشکیل و اطلاعات آن به وزارت کشور نیز رسیده است.

دکتر زارع بر لزوم تقویت وفاق ، همدلی و همبستگی بین همه مردم، احزاب ، گروهها و خدمتگزاران تأکید کرد و با اشاره به رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت تعدادی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و سخنان دلسوزانه و مدبرانه رئیس جمهور محترم در جلسه دیروز هیات دولت گفت: از شورای نگهبان انتظار باز کردن فضای بیشتر برای ورود افراد با گرایش های مختلف سیاسی به چرخه انتخابات که مورد تأکید دولت و از مطالبات مردم و احزاب نیز می باشد، را داریم.

دکتر زارع رمز موفقیت و توسعه کشور را دستیابی به اهداف مورد نظر برای پیشرفت در بستر وحدت ملی خواند و افزود: برخی به ضرورت این انسجام ملی باور ندارند و در این راستا گاهی زمینه انشقاق و دلسردی بخش هایی از جامعه را ایجاد می‌کنند ، در حالیکه امید آفرینی و امید افزایی لازمه امروز جامعه ماست.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در شرایط پیش رو و ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخاباتی که به یقین نماد مردم سالاری دینی کشور ماست، با مشارکت حداکثری  همه احزاب، گروه‌ها و افراد به پای صندوق‌های رأی محقق شود.

وی همچنین یادآور شد: آنچه مهم است؛ حفظ و افزایش امید ، تقویت اعتماد و سرمایه های اجتماعی کشور عزیزمان ایران است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6721

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: