رعایت مردم در قرنطینه خانگی نشان از درک و فرهنگ بالای مردم لاهیجان دارد

اولین جلسه شورای اسلامی شهر لاهیجان در سال ۹۹ با حضور دکتر مسعود کاظمی شهردار لاهیجان برگزار شد.

به گزارش باز باران خبر، جواد نجار تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان  با تبریک فرا رسیدن سال نو،  اعیاد شعبانیه و میلاد پربرکت امام عصر (عج) ، اظهار داشت : روزهای بهاری امسال روزهای سختی برای ملت ایران و ملل جهان به دلیل ویروس منحوس کرونا بود و روزهایی که در آن، شیوع ویروس کرونا نه تنها کشور عزیزمان ایران بلکه بسیاری از کشورهای جهان را با چالش جدی روبرو کرد و تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان به این بیماری مبتلا شدند وتعدادی نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند

وی افزود: برای همه بیماران سلامتی، برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی و برای خانواده‌های داغدار صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم. 

تمیزکار گفت : خوشبختانه جزء اولین شهرهایی بودیم که درکنار انجام وظایف شهرداری در کنار امور مربوط به بهداشت شهری گامهای موثری از جمله تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر و خیابانها و اماکن عمومی اقدامات جدی را انجام دادیم . وی از مجموعه شهرداری ، کارگران خدوم و رفتگران عزیز ، مدیران و شهردارپر تلاش لاهیجان که بر اساس وظیفه حتی فراتر از وظیفه اقدامات و خدمات شبانه روزی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا انجام دادند، قدردانی نمود .

رئیس شورای شهر لاهیجان با قدردانی از کلیه اعضای شورای شهر که در این بحران در جای جایی که نیاز بود حضور مستمر داشتند و دوشادوش کادر پرستاری، پلیس ، مردم به خدمت رسانی مشغول بودند قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود این خدمات مورد رضایت خداوند متعال و مردم فهیم لاهیجان قرار گرفته باشد.
وی همچنین از مردم شریف لاهیجان که در ایام تعطیلات نوروز در خانه ماندند و با لغو سفرهایشان،  هشدارهای مراکز بهداشتی را رعایت کردند، قدردانی کرد و این مشارکت را نشان از درک و فرهنگ بالای مردم لاهیجان دانست. 
وی گفت : ازفرماندار ، دادستان ، اعضای شورای تأمین ،امام جمعه و نماینده شهرستان لاهیجان  که با تلاش و برنامه ریزی ، توانستند خواسته های بحق مردم را عملی کنند، تشکر ویژه ای دارم. 
وی همچنین از پرسنل خدوم مرکز بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان ، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی برای مقابله با کرونا  قدردانی نمود و از اقدام شهرداری در نصب بنر در نقاط مختلف لاهیجان برای قدردانی از این عزیزان تشکر کرد. 
رئیس شورای شهر لاهیجان با اشاره به افزایش فشار اقتصادی روی اقشار آسیب‌پذیر جامعه گفت : پدیده شوم کرونا، علاوه بر سلامت و جان مردم، معیشت آن ها را نیز هدف قرار داده و در مدت اخیری که کشور مشغول مقابله با این ویروس بوده است، قرنطینه خانگی به عنوان یکی از مهم ترین راهکارهای مقابله با این ویروس به مردم توصیه شده است. اما این موضوع فشار بیشتری بر قشرهای آسیب پذیر و کارگری جامعه وارد کرده است و امیدواریم با برنامه ریزی دولتمردان مشکلات به وجود آمده برای مردم کاهش پیدا کند.
دکتر کاظمی شهردارلاهیجان نیز طی سخنانی تعامل و همراهی اعضای شورای شهر با شهرداری لاهیجان را قابل تقدیر دانست و افزود :  به یقین اگه همراهی اعضای شورای شهر نبود شهرداری نمی توانست در اتفاقات اخیر از جمله برف ، انتخابات و مقابله با ویروس کرونا سربلند باشد. 
وی در ادامه گزارش مبسوطی در رابطه با پروژه های عمرانی شهرداری ارائه نمود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=31845

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: