رضایتمندی شهروندان در قبال خدمت رسانی از اولویت های ما است

باز باران خبر/ فاطمه شیرزاد درجلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور شهردار رشت برگزار شد ضمن تشکر از عملکرد قاطع شهرداری، حمایت قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها در بحث جلوگیری ازساخت و سازهای غیرقانونی در شهر رشت عنوان کرد:‌ در همین جا باید از اقداماتی که در منطقه چهارشهرداری انجام شد و از حمایت‌های شهردار محترم و تمام همکارانشان تشکر و قدردانی به عمل آورم.

عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: من همیشه عرض کرده‌ام که مدیریت قاطع شهردار رشت بسیار راهگشا است و باعث می‌شود که تمام همکاران و نیروهای شهرداری که در حوزه‌های مختلف فعال هستند بتوانند خدمات‌رسانی خوبی را به شهروندان ارائه بدهند.

وی رضایت‌مندی مردم را با اهمیت دانست و یادآور شد: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال قرار داریم امیدوارم بتوانیم در خدمت رسانی و کسب رضایتمندی مردم و شهروندان موفق باشیم چرا که در خدمت رسانی، رضایتمندی شهروندان در اولویت است.

شیرزاد آمادگی ماشین آلات شهرداری رشت در زمان بارش برف را موضوعی حائز اهمیت تلقی کرد و گفت: طبق اعلام هواشناسی گیلان بارش برف از روز چهارشنبه شروع و تا جمعه هم ادامه دارد بنابراین باید به گونه‌ای شیفت‌بندی و برنامه‌ریزی شود تا از خستگی مفرط نیروها جلوگیری کنیم.

عضو شورای شهر رشت آمادگی کامل تجهیزات لجستیکی شهرداری را هم لازم و ضروری دانست و اضافه کرد: در شهرداری تهران طرحی پیاده شده و برای شب هم شهرداری را انتخاب کرده‌اند که به نظر من این موضوعاتخاب شهردارشب در رشت هم قابلیت اجرا دارد تا بدین وسیله از خستگی نیروها و مدیران مناطق در زمان بارش برف و ایجاد هرگونه بحران احتمالی ممانعت به عمل آید.

وی باز بودن مسیرهای اصلی شهر به ویژه خیابان‌های منتهی به مراکز درمانی و بیمارستانها را در زمان بارش برف مهم خواند و بیان داشت: ساماندهی کارتن خواب‌ها در سطح شهر به ویژه با توجه به برودت هوایی که در چند روز آینده داریم باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=18573

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: