رسانه و ارتباطات حرف اول دنیای امروز است

باز باران خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها زبان رسای مدیران هستند، گفت: رسانه و ارتباطات حرف اول دنیای امروز است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی، صبح امروز چهارشنبه ١ خرداد در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس «خرم‌شهر» گفت: سوم خرداد نماد فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان اسلام و یادآور رشادتهای دلیر مردان و استقامت و پایداری ملت ایران است و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس، ایثار رزمندگان و انتقال دستاوردهای آن حماسه‌های بزرگ، یک وظیفه همگانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آثار ارائه شده در نمایشگاه، اظهار کرد: عکس‌ خود یک رسانه است؛ رسانه و ارتباطات حرف اول دنیای امروز است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها زبان رسای مدیران هستند، تصریح کرد: هرجا همدلی باشد موفق خواهیم شد، جز همدلی وظیفه دیگری نداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی از مدیر و کارشناسان روابط عمومی این اداره‌کل به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی تقدیر کرد.

شایان ذکر است؛ نمایشگاه عکس «خرم‌شهر» مشتمل بر ۴٠ اثر رنگی و سیاه و سفید از ٣١ عکاس برتر کشوری به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اول تا سوم خردادماه جاری از ساعت ٩:٣٠ صبح تا ۶ عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=1220

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: