مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دیدار مدیران مسئول روزنامه‌های استان:

رسانه ها جایگاه ممتاز و اثرگذاری در جامعه دارند

 

باز باران خبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : با شناسایی و جمع بندی مشکلات رسانه های استان تلاش می شود تا نسبت به رفع آنها از طریق رایزنی های استانی و ملی اقدام کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، امیرحسین طاهری در نشست با مدیران مسئول روزنامه های استان گیلان با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه ، فعالیت های رسانه ای خود به ویژه در حوزه رسانه های مکتوب را یادآور شد و دغدغه های مطرح شده از سوی مدیران روزنامه‌ها را موضوعاتی آشنا عنوان کرد.

وی رسانه ها را دارای جایگاهی ممتاز و اثرگذار خواند و گفت : معتقدم انعکاس اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط رسانه ها در تبیین آنها نزد افکار عمومی موثر است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از شناسایی و جمع بندی مشکلات رسانه ها توسط معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل به منظور رفع آنها از طریق رایزنی های ملی و استانی خبر داد و افزود: در کنار تشکیل جلسات با مدیران استانی برای برطرف کردن مشکلات گزارشی از آنها به مقام عالی دولت در استان هم ارائه و در صورت نیاز از ایشان استمداد طلبیده می‌شود.

طاهری با بیان اینکه آماده شنیدن مشکلات حوزه فرهنگ و هنر از زبانه رسانه ها هستم ، گفت: انتشار رویدادهای این بخش در رسانه ها به تحقق اهداف تعریف شده این حوزه کمک می کند.

وی همچنین انتشار گزارش هایی از خدمات و فعالیت های انجام شده توسط دولت در رسانه‌ها را از انتظارات خود عنوان کرد و گفت: این مهم به امید آفرینی و نشاط افزایی در جامعه می انجامد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مطالعه رسانه های مکتوب و مجازی گیلان را جزو برنامه های روزانه خود عنوان کرد و با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در اسفند ماه امسال خاطر نشان کرد: انتظار داریم رسانه ها با تولید و محتوای مناسب در این مقوله مردم را به حضور در انتخابات تشویق کرده و زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز مدیران مسئول روزنامه های گیلان امروز ، آوای شمال ، خزر ، معین ، سوال جواب ، گلچین امروز و نسیم دغدغه های خود در حوزه چاپ و نشر، توزیع آگهی های ثبتی و دولتی و حمایت های مجموعه ارشاد بیان داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=33569

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: