رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای تقویت همدلی/ توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی در رشت

باز باران خبر/ رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» که این روزها در کشورمان و جای جای استان گیلان در حال برگزاری بوده، گامی در راه رفع مشکلات و تعمیق پیوندهای ایمانی است.

جامعه بشری همواره نیازمندی‌هایی داشته و از همگرایی‌ها و همبستگی‌های متنوعی برخوردار بوده و تلاش کرده است تا در راستای رفع این نیازها قدم بردارد.

در این میان، پیوند اخوت و برادری در جامعه ایمانی سبب شده است تا بسیاری از مشکلات در استوارترین پیوندهای انسانی رخت بربندد و این پیوند که از ایمان سرچشمه می‌گیرد، حلال مشکلاتی شود که در ابتدا سخت پنداشته می‌شدند.

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» که این روزها در کشورمان و جای جای استان گیلان در حال برگزاری بوده، گامی در راه رفع مشکلات و تعمیق پیوندهای ایمانی است.

ستوانیکم پاسدار مجتبی مردنیک گفت: امروز ۴۰۰ بسته کمک معیشتی از مسجد المهدی کماکل پیربازار میان نیازمندان توزیع می گردد.

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است.

 فرمانده حوزه امام رضا(ع)پیربازار گفت: سپاه همان گونه که در پرتاب ماهواره به فضا توانسته است موفق عمل کند و خود را به جهان و جهانیان معرفی کند  در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته  و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده است که در این راستا و در این اقدام خیر خواهانه نیز با حضور خود می تواند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان در این امر خدا پسندانه اقدام کند.

همچنین سرهنگ دوم پاسدار شیاسی از توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان رشت در حسینیه این حوزه میان نیازمندان خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان رشت گفت: این اقدام خداپسندانه در حال حاضر با همت  سبز پوشان سپاه و بسیجیان غیور جمع‌آوری و توزیع می گردد.

وی گفت: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد، معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار هم باشیم.
رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، گامی در جهت کاستن از آلام نیازمندان است.

شیاسی در پایان از هیئت امنای مساجد ، مسئولین پایگاه های مقاومت ، خیرین و آحاد مردم جهت مشارکت در کمک به نیازمندان تشکر کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=16370

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: