ربیعی فر سرمربی داماش گیلان شد

مازیار ربیعی فر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان منصوب شد.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت : مازیار ربیعی فر با مسئولان این باشگاه به توافق رسید تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول،  هدایت تیم داماش را بر عهده بگیرد.

میثم محبوب افزود: در پایان نیم فصل رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور،  سیامک فراهانی از سرمربیگری تیم داماش گیلان کناره گیری کرد که با این وجود، مسئولان باشگاه برای هدایت این تیم با ربیعی فر به توافق رسیدند.

وی ادامه داد: مازیار ربیعی که سابقه حضور در تیم فوتبال داماش را به عنوان کمک مربی دارد در نیم فصل اول نیز به عنوان مدیر فنی در این تیم فعالیت داشت و تاثیر بسزایی در عملکرد فنی این تیم داشته و با توجه به توافق انجام شده، این مربی در نیم فصل دوم هدایت داماش را عهده دار خواهد بود.

وی بیان کرد: سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان که دارای مدرک مربیگری A آسیا می باشد،  کار مربیگری را از حدود ده سال پیش آغاز کرده و در این مدت به عنوان دستیار مربیانی همچون مجید جهانپور، مهدی تارتار، حمید درخشان، داوود مهابادی، مارکار آقاجانیان، امید هرندی، نادر دست نشان و افشین ناظمی در تیم های مختلف فعالیت داشته است.

در پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلان با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=6473

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: