راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت

بازباران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خبر داد: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۵ واحد صنعتی در مرکز استان و شهرستان های مختلف گیلان راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت گیلان تیمور پورحیدری از تکمیل و راه اندازی برخی از طرح های صنعتی در گیلان خبر داد و اظهارداشت: ۱۵ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه به مناسبت هفته دولت افتتاح و راه اندازی می گردد.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه این ۱۵ واحد صنعتی به تدریج در هفته دولت راه‌اندازی خواهند شد اضافه کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۸۰۹ میلیارد تومان در دو بخش ارزی و ریالی به مرحله تولید رسیده اند.

وی میزان اشتغال ایجاد شده مستقیم در این واحدها را بیش از ۳۹۲ نفر برشمرد و تشریح کرد: عمده تولیدات این واحدهای صنعتی در حوزه صنایع دارویی، شیمیایی، صنایع غذایی، فلزی و تزیینات خودرویی می باشد.

مدیرکل صمت گیلان همچنین از برپایی نمایشگاه ارائه خدمات و عملکرد دولت سیزدهم در حوزه تولید و تجارت گیلان در مرکز شهر رشت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بخشی از عملکرد یکساله این اداره کل در حوزه های مختلف و میزان حمایت از بخش کسب و کار در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۶۲ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه با اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در بخش صنعت شروع به فعالیت نموده اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=26858

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: