راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی گیلان در دهه مبارک فجر/ایجاد اشتغال ۳۰۷ نفر گیلانی همزمان با دهه مبارک فجر

باز باران خبر/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از راه اندازی ۱۴ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری یکهزار ۲۵۶ میلیارد تومان و اشتغال ۳۰۷ نفر در دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تیمور پورحیدری گفت: با تکمیل فرایند راه اندازی ۱۴ پروژه صنعتی استان گیلان، افتتاح آنها در ایام دهه مبارک فجر بتدریج در سراسر استان صورت خواهد پذیرفت. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه تعدادی از این پروژه ها در مقیاس ملی ارزیابی می شوند افزود: در میان واحدهای صنعتی قابل افتتاح، تعدادی طرح توسعه و تعدادی نیز کارخانه تازه تاسیس می باشند که نوید رشد، توسعه و پویایی بیش از پیش صنایع استان را دارد.

وی همچنین با اظهار اینکه برخی از این واحدها در شهرستان و تعدادی در مرکز استان به بهره برداری می رسند افزود: در خصوص زمینه های تولید این پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارکه فجر، می توان به تولید نئوپان، انواع پوشش و لباس بیمارستان، اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه، آسفالت کیسه بدون بافت پلاستیکی و دستکش معاینه نام برد.گفتنی است در مجموع سال جاری بیش از ۱۵۰ طرح نیمه تمام صنعتی به اتمام و بهره برداری می رسند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=28960

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: