راهیابی “کلاغ های آنلاین” لاهیجان به جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان

نمایش خیابانی “کلاغ های آنلاین” از لاهیجان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان راه یافت.

به گزارش باز باران خبر و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان،؛ دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از نهایی شدن حضور ۱۴ نمایش صحنه‌ای و ۱۱ نمایش خیابانی در بخش مسابقه این دوره از جشنواره خبر داد.

نمایش خیابانی “کلاغ های آنلاین” به نویسندگی و کارگردانی ساحل احمددوست کاری از گروه نمایش همزاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان جهت شرکت در پانزدهمین جشنواره سراسری تاتر خیابانی مهر کاشان  انتخاب شده است.

این نمایش با موضوعات آسیب های اجتماعی، اعتیاد، مضرات ماهواره و استفاده نادرست از فضاهای مجازی از زبان چند کلاغ به تصویر کشیده شده است.

در این نمایش ساحل احمددوست، رضاصفری، امیرحسین فکری، امیرحسین شمس، بهروزنیکویی، رضا یکدل ، ماهان شوریده ایفای نقش می کنند و یزدان بی غم مسولیت عوامل پشت صحنه را به عهده دارد.

این نمایش در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آذر در کاشان در ۳ نوبت اجرا خواهد شد.

گفتنی است جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در بخش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، نمایش‌های محیطی، نمایشنامه‌خوانی و بخش کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی از ۲۱ آذرماه به کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی به میزبانی کاشان آغاز می‌شود

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=5602

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: