رئیس کل دادگستری استان گیلان در مراسم افتتاحیه کارآموزان قضایی: وارد شدن به عرصه قضاوت از فضل خداوند بوده است

 

باز باران خبر/مراسم افتتاحیه ششمین دوره کارآموزان قضایی با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم افتتاحیه ششمین دوره کارآموزان قضایی با حضور حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با تسلیت شهادت دکتر ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدرشان اظهار داشت: دکتر رئیسی سرمایه بزرگی برای انقلاب و به معنای واقعی کلمه، مسئولی مردمی بود.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مصداق آیه « من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله» بودند تصریح کرد: او فردی مومن، خدمتگزار و صادق بود و بر عهد و پیمانی که با خداوند بسته بود وفادار ماند.

 

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه قضاوت دارای جایگاه رفیعی در اسلام است گفت: وارد شدن به این عرصه از فضل خداوند بوده است و از این پس نیز باید نگاهتان به فضل او بوده و ازخود برتربینی و غرور اجتناب نمایید.

 

وی دوره کارآموزی را دورانی طلایی برای امر قضاوت عنوان نمود و افزود: آنچه در این مرحله فرامی گیرید باید بر اندوخته های علمی تان بیفزاید و در کنار آموزش و تعلیم، تربیت و رشد معنوی نیز حاصل گردد.

 

این مقام ارشد قضایی در ادامه خاطر نشان کرد: مراقبت از رفتار و گفتار و رعایت حدود و محدویت ها از لوازم  امر قضاوت است که باید از هم اکنون به آن پایبند باشید.

 

وی در پایان توکل و تکیه بر خداوند تبارک و تعالی را رمز موفقیت در هر کاری دانست و ابراز داشت: تنها با استعانت از پرورگار منان می توان از گردنه های سخت مسئولیت عبور کرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=35679

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: