رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان: خدمت به مردم باید به یک باور عمیق در مسئولان تبدیل شود

باز باران خبر/ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با  رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه موضوع تامین آب خصوصا در حوزه خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: باید هم از حیث سلامت و هم بهداشت، آب سالم و با کیفیتی برای مردم تامین شود.

وی با بیان اینکه شهروندان باید از آب شرب با کیفیت بهره مند شوند اظهار داشت:  در خصوص کیفیت آب شرب باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

رئیس شورای قضایی استان با استناد به جمله شهید بهشتی که فرمودند:« ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» افزود: هر چقدر می توانید به مردم خدمت کنید و خدمت به مردم باید به یک باور عمیق در مسئولان تبدیل شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: عدالت اجتماعی باید در بین پرسنل دستگاه ها رعایت شود و عدم پرداخت به موقع مطالبات کارکنان موجب دلسردی و نارضایتی و عدم خدمات رسانی صحیح و درست به مردم می شود.

این مقام ارشد قضایی در پایان تاکید کرد: اولویت اصلی استان گیلان تحویل آب آشامیدنی سالم به مردم است و اگر در این زمینه کوتاهی شود، نارضایتی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://bazbarankhabar.ir/?p=34739

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: